❄14❄

110 26 7
                                    

,,Ahoj," usmial sa Austin, keď jej otvoril dvere. S úsmevom vstúpila dnu a vyzula si čižmy. V ich dome bolo príjemne. Vládla tam vianočná atmesoféra, ktorú pred troma rokmi ešte milovala.

,,Čo budeme robiť?" spýtala sa Austina, ktorý ju viedol do kuchyne. Kuchyňa bola červená s bielym nábytkom. Jeho rodičia boli šialený, podľa toho čo bolo riadili dom. Keď boli Vianoce, dom vládol v červeno- bielo- zeleno- zlatých farbách, cez leto to boli farby ako žltá a modrá, na jar ružová s fialovou a bledo zelenou a v jeseni to boli všetky jesenné farby. Mack sa to páčilo.
Spolu si sadli na biele stoličky za biely stôl.
Austin mykol plecami.

,,Dáš si čaj?" spýtal sa jej a postavil sa zo stoličky. Mack to prišlo komické, najskôr si na ňu sadne a potom sa postaví.

,,Nie, vďaka," pokrútila hlavou na znak nesúhlasu. Mykol plecami a znova si sadol. Mack sa začala smiať. Austin mal nasjkôr nechápavý výraz, ale jej smiech bol nákazlivý a rozosmial sa aj on.
Spolu sa smiali, keď to kuchyne vošlo blonďavé dievčatko.
Na sebe malo červený svetrík so sobíkmi a biele legíny. Svetlé vlásky jej siahali pod lopatky, v zelených očiach boli iskierky a v rukách držala biely papier.
Tá podoba s Austinom bola neprehľadnuteľná.

,,Ahoj, Em," usmiala sa na ňu Mack a Emme sa rozžiarili očká ešte viac.

,,Mackie!" povedala, tak ako ju volal Austin, a pribehla k nej. Malé rúčku natiahla okolo jej pása, aj keď sedela. Mack zašla rukami do jej vláskov a začala ju hladkať. Austin sa na ne usmial. Obe moc ľúbil.

,,Čo to máš?" spýtala sa Mack, keď sa Em odtiahla. V ruke držala biely papier, ktorý bol z jednej strany popísaný.

,,List Santa Clausovi," povedala šťastne. Mack najskôr nechápala, no potom na to prišla. Usmiala sa.

,,Musíme ho čo najskôr poslať Santovi, Austin. Aby mu to prišlo," obrátila sa na staršieho brata a on prikývol.

,,A čo tam máš?" spýtala sa jej Mack. Em si rozložila papier s krivým písmom a začala čítať.

,,Bábiku, plyšáka Herfa, domček pre bábiku, svetielko v tvare hviezdy a glóbus," prečítala. Mack sa usmiala. Na to, že je Em druháčka, číta perfektne.

,,Choď si to zabaliť a pošleme mu to, dobre?" usmiala sa na ňu Mack. Emma jej bola ako mladšia sestra, ktorú nikdy nemala.
Em prikývla a vybehla preč. Austin to celé pozoroval s úsmevom.

,,Nie je pekné, keď ešte niekto verí v Santa Clausa? Už len to nás núti milovať Vianoce," usmial sa Austin a ona mu úsmev opätovala. Mal pravdu.

♥♥♥
Ale veď Ježiško existuje. :O
Austin a Mack práve zničili moju vieru. :'(
Čo ste si na Vianoce priali vy? ^^
Môj 'zoznam' vyzeral takto: kniha, kniha, kniha, šál Bystrohlavu, kniha, kniha, kniha, prudukty od Zoelly, kniha, kniha, mikina s HP tématikoi, kniha, knihs, kniha, foťak a znova kniha. :DDF
Prepáčte, že meškám, ale keď začnete volať s kamoškou, neuvodomujete si, že voláte 4 hodiny. :DDD
Inak, sme 14 v Short Story!! :O♥
Ste svelí! ♥
Lovujem vás! ♥

24 of Christmas Where stories live. Discover now