,,Poď von!" zakričal Austin. Stál pod jej oknom v zimnej bunde, čapici a rukaviciach. Mack si užívala pohodlie domova, neplánovala ísť von.
,,Na čo?" povedala namrzene. Bola nútená otvoriť okno, čo znamenalo, že do jej tepla prenikol studený vzduch. Viacej si k sebe privinula teplý sveter.
,,Obleč sa a poď!" povedal a ona si vzdychla. Najradšej by mu povedala, nech sa strčí, ale bol to jej jediný kamarát.
,,Fajn!" odsekla a zavrela okno. Austin sa usmieval.
Miesto pyžama si dala tepláky a teplú mikinu, na ktorú si dala zimnú bundu. Na sprchu sa vykašľala, keď príde z vonku bude sa musieť sprchovať znova.
Obula si teplé čižmy, okolo krku si obmotala modrý hrubý šál, ktorý jej ladil s teplákmi. Na hlavu si dala zimnú čipaku s bambulcom a na ruky rukavice. Pre toto neznášala zimu.
Z domu vyšla ako snehuliak. Naobliekaná, akoby šla na Antarktídu. Austin stál pred ňou a usmial sa.,,Poď za mnou," uškrnul sa. Spoločne šli na dvor Austina a jeho rodiny. Bývali oproti, tak sa vlastne spoznali.
Zrazu si však niečo uvedomila. Uvedomila si to už vtedy, kedy sa jej noha prepadla do bielej hmoty. Sneh.,,Snežilo?" spýtala sa zarazene. Opatrne prešli cez cestu, ktorá bola zamrznutá. Prešli okolo kríkov Austinovej mamy, ktoré boli pokryté bielou prikrývkou a obišli ich dom. Ocitli sa uprostred bielej záhrady. Sneh jej siahal po kolená.
Austin totiž sneh z cesty a vedľajších domov uskladnil na ich záhrade. Sklonil sa, do rúk vzal sneh, z ktorého následne spravil guľu. A hodil ju do nej.,,Čo robíš?" spýtala sa. Guľa ju zasiahla na bunde, kde sa nasledne začala rozpúšťať.
,,Dokazujem ti, prečo sú Vianoce skvelé," zasmial sa a hodil do nej ďaľšiu guľu. A ďaľšiu. Ďaľšiu. Ďaľšiu.
Mack mu to však nenechala. Spravila si guľu a hodila ju doňho.
Spolu sa na záhrade ohadzovali snehoma zabávali sa.
Čo by boli Vianoce bez snehu?♥♥♥
Bohužiaľ, Vianoce bez snehu u nás sú už klasika. :(
Ale u nás dnes trocha nasnežilo, tak ostanme pri tom, že sneh patrí k Vianociam. ^^
VOUS LISEZ
24 of Christmas
NouvellesOna neznášala vianoce. A on ju ich naučil milovať. 21.12.2016: #8 in Short Story ♥