❄03❄

153 30 4
                                    

,,Kam ideme?" spýtala sa Mack Austina. Sedeli v jeho aute už pól hodinu a stále jej nechcel nič prezradiť. Hlava jej unudene klesla na okno postaršieho Mustanga. Vonku už bola tma.

,,Vystupujeme!" povedal a vypol motor. Mack sa pozrela z okna. Aj keď bola tma, spozorovala osvetlený nápis Jewardie's Eat. Vystúpili z auta a šli k budov. Austin jej ako gantleman otvoril dvere. Úsmevom sa mu poďakovala. Vnútri bolo cítiť vôňu jedla. Reštaurácia bola plná, čašníci s táckami pobehovali hore dolu. Austin chytil Mack za ruku a ťahal ju k voľnému stolu. Pustil ju. Vyzliekli si bundy, ktoré si prevesili cez drevenné stoličky a sadli si. Podišiel k nim postarší čašník.

,,Dobrý večer, čo si prajete?" spýtal sa milo a na oboch sa usmial.

,,Mám objednávku na Austina Draywera," povedal Austin a čašník sa pozrel do notesa. Potom prikývol a odišiel.

,,Už mi to vysvetlíš?" spýtala sa netrpezlivo. Bola by to obyčajná večera najlepších priateľov, keby ju o deviatej večer neprepadne a neodvedie ju do jeho auta.

,,Dávam ti ďaľší dôvod, prečo milovať Vianoce," povedal pokojne a usmial sa,  čím odhalil očné zuby.

,,Dôvod, aby som o deviatej nebola ešte v posteli, lebo ťa Vianoce prepadnú?" spýtala sa a Austin sa zasmial.
Čašník sa k nim už vsak blížil s vozíkom s jedlom. Prešiel k ich stolu, na ktorý začal pokladať od moriaka, cez zeleninu, až po dezerty.

,,Dobrú chuť," usmial sa na nich čašník a odišiel.

,,Jeden s hlavných dôvodov, prečo milovať Vienoce je jedlo. Raz za rok sa poriadne naješ," povedal a obaja sa pustili do výborného jedla.

♥♥♥
Ahojte! ♥
Rozhodla som sa, že časť bude každý deň o piatej. ^^
Mám na vás prosbu.
Blížia sa Vianoce a ja neviem čo dať komu ako darček. :(
Ak máte nejaké rady a nápady, budem rada ak sa o ne so mnou podelíte! ♥
Áno, dnes mala byť časť o piatej, ale poznáte to, keď publikujete časť a ona sa vlastne nepublikuje a vy si to uvedomíte až o štyri hodiny?
Hrozné. -.-'

24 of Christmas Onde histórias criam vida. Descubra agora