,,Môžeš doniesť tie darčeky?" spýtal sa Austin. Obaja sledovali seriál Priatelia a užívali si pohodlie. Mack neplánovala vstať z koberca, dokým nedopozerajú tretiu sériu. Aj keď ten seriál videla minimálne piaty krát.
,,Mlč," zahriakla ho. Chandler práve povedal nejaký vtip a Mack sa rozosmiala. Bol jej obľúbenou postavou, hlavne keď bol s Joeyim. (ach to skloňovanie mien -_-)
,,Mackenzie. Tvoja teta príde o hodinu. Okamžite choď hore," povedal jej celým menom, čo značilo, že to myslí vážne. Ona sa však naňho hnevala. Priniesol veľkú bielu tašku a nechcel jej povedať, čo v nej má.
,,Mack," znova ju napomenul. Aj keď nechceka, vstala a s hlasným dupotom nôh vyšla po schodoch do jej izby. Zo skrine vytiahla tri tašky, v korých mala nákup zo včera. Už spokojná vošla do obývačky, kde si Austin vykladal veci z bielej tašky. Najskôr to boli darčeky, ktoré včera kúpil a potom baliace papiere, stuhy, nožnice a lepiaca páska.
,,Čo to má znamenať?" spýtala sa s úsmevom.
,,Pôjdeme baliť darčeky," uškrnul sa. Do rúk vzal biely baliaci papier so striebornými vločkami. Nožnicami z neho veľký štvorec odstrihol, do ktorého vložil škatuľku. V škatuli bol náhrdelník a náramok pre jeho mamu.
Z lepiacej pásky si nastríhal obdĺžničky, papier poprehíňal, zlepil a krabica bola obalená.,,Pekné," pochválila ho, keďže ani ona nezabalila nikdy darček tak pekne.
Austin sa len usmial a odstrihol ďaľší kúsok papier. Tento krát ho podal Mack. Ona si ho bez komentára vzala a z tašky vytiahla slúchadlá s mačacími ušami pre Austinovu sestru. Zopakovala Austinove pohyby a zakončila to previazaním červenou stuhou.
Vzala si krabičku so šálkami, ktorú len previazala bielou stuhou.
Austin medzi tým balil kubánske cigarety jeho otcovi, ktoré zohnal v jednom obchode.
Mack si vzala darček pre jeho mamu, ktorý obsahoval modré pletené šaty a náušnice. Pekne to poskládala a zabalila to.
Austin odložil cigarety na kopu a vzal si ďaľší darček, tento krát pre jeho sestru. Bol to plyšák v tvare medveďa s červenou stuhou na krku. Síce mu to nešlo, ale nejak to už len zabalil.
Ako nakopu dávali darčeky, Mack si niečo uvedomila.,,Austin?" spýtala sa ho.
,,Hm?" ozval sa a ďalej venoval pozornosť baleniu formy na pečenie pre pani Quinsiovú.
,,Pamätáš si, ktorý balík je aký darček?" spýtala sa ho. Vedy si to uvedomil aj Austin. Balíčky boli v tom istom baliacom papieri, na kope, v podobných veľkosti.
,,Dopekla," zaklial. A tak musela balíčky roztrhať a zabaliť ich znova.
♥♥♥
Prepáčte, že meškám (znova :D). Dnes sa vyhovorím na brata, ktorému som musela diktovať učivo, keďže to nevedel prečítať po spolužiakovi. -_-Inak, prvý krát som dnes robila to, o čom bola časť! :DDDBalila som darčeky a našťastie sa mi nestalo to, čo im. :DDD Ale minul sa mi baliaci papier a ja som to musela odložiť na zajtra. :DBtw. Vyše 500 videní a 100 hlasov? :o Thanxxx! ♥ Už len 5 dní! ♥ ♥♥
ESTÁS LEYENDO
24 of Christmas
Historia CortaOna neznášala vianoce. A on ju ich naučil milovať. 21.12.2016: #8 in Short Story ♥