,,Poď okamžite von!" znova zakričal z dvora Austin.
,,Sú dve ráno, šibe ti?" povedala mu nahnevane z okna.
,,Poď von, Mackie!" pri tej prezývke jej srdce spravilo obrat. S hundraním zavrela okno a v pyžame s macíkmi vyšla z izby až na chodbu, v ktorej si obula biele snehule a kabát. Otvorila si dvere a vyšla von. Austin už na ňu čakal.
,,Poď," chytil ju za ruku, keď k nej podišiel. Začali ruka v ruke spolu kráčať na jej záhradu. Na snehu ležaa deka s košíkom.
,,Piknik o druhej ráno v snehu? Prepáč, ale ja mám radšej piknik medzi motýľmi," zamrmlala a on sa len zasmial. Prešli k deke, na ktorú si ľahol a potiahol ju so sebou. Dopadla na jeho hruď a zdvihla oči. Vpíjala sa do očí zelených ako lúka, oči ktoré poznala tak dobre. Keby povedala, že jej je v tejto pozície nepohodlne, klamala by.
,,Ja byť tebou, pozerám sa na oblohu," šepol. Poslúchla. Zkotúlala sa z neho a ľahla si priňho. Stále sa držali za ruky a obaja zabúdali, že im je zima. Keď boli spolu, boli ako v ohni.
A potom to prišlo. Cez tmavú oblohu preletelo niečo rýchle a svetlé. A potom znova. A znova. Padali hviezdy.
Obaja to sledovali s obdivom o očiach.,,Ak je toto dôvod prečo milovať Vianoce, tak ťa zabijem. Kvôli tebe budem chorá," zamrmlala a on sa zasmial. V skutočnosti ju to však príjemne prekvapilo a na chorobu ani len nepomyskela.
♥♥♥
Okej, biedna časť. 😂😂
Ale tak, padajúce hviezdy patria k vianočným motívom, no nie? ^^
Aj tak vám ďakujem za podporu! ♥
Ste najlepší! ♥♥
أنت تقرأ
24 of Christmas
القصة القصيرةOna neznášala vianoce. A on ju ich naučil milovať. 21.12.2016: #8 in Short Story ♥