❄15❄

114 26 3
                                    

,,Čo máš v tej taške?" spýtala sa ho Mack, keď spoločne kráčali po ceste.

,,Uvidíš," zazubil sa a Mack si povzdychla. Cesta vládla v tichu, sem-tam niekto prehovoril. Po pár minútach však zastali pred jazerom. Cez leto sa sem chodili kúpať, teraz však bolo zamrznuté.

,,No poď," zasmial sa Austin, keď sa pohol k brehu jazera a Mack tam stále postávala na štrkovom chodníku. Pomaly prešla k nemu.

,,Čo chceš robiť?" spýtala sa ho. Bolo tu krásne, zasnežené stromy  dodávali zimnú atmosféru a zasnežené chodníčky s lavičkami pôsobili príjemne.
Austin vytiahol z tašky korčule.

,,Korčuľovať sa," uškrnul sa a jeden pár jej podal. Patrili jeho mame a rátal s tým, že jej budú dobre.
Mack si do rúk vzala svoj pár a šla k zasneženej lavičke. Austin šiel za ňou. Rukavicou zosunul sneh na zem a obaja si na ňu sadli. Vyzuli si svoje snehule a nazuli korčule. Mack padli ako uliate. Zašnúrovali si ich.

,,Poď," chytil ju za ruku, keď sa postavili.

,,Ale ja to neviem," vzdychla si. Austin s ňou opatrne prešiel k jazeru a následne sa postavili na ľad.

,,Budem ťa ťahať, dobre?" povedal a otočil sa jej tvárou. Chytil ju za obe ruky a začal korčuľovať dozadu, kým ona šla dopredu.

,,Odkiaľ sa vieš tak dobre korčuľovať?" spýtala sa prekvapene Mack. Jazdil s ňou a pritom sa díval len do jej očí.

,,Mackie, vyrastal som v Toronte," zasmial sa. Mack vedela, že prišiel z Kanady. Ale že vie tak dobre korčuľovať netušila.

,,Skusím ťa pustiť, dobre? Som tu, pri tebe," povedal a pustil jej studené ruky, keďže si rukavice zabudla doma.
Akonáhle ju opustilo teplo, ktoré z neho sálalo, stratila rovnováhu a pošmykla sa. Čakala trvdý pád, no zachytili ju za boky ruky. Austin ju vytiahol hore a oprel si jej chrbát o jeho hruď.

,,Máš sa korčuľovať, nie padať," zasmial sa jej do ucha. Po celom tele jej prešli zimomriavky. Austin sa s ňou začal korčuľovať. Mack bol príjemne, počula ako bili ich srdcia, vetrík pofukoval naokolo, no zima jej nebola. Austin bol ako jej radiátor.
Zrazu však Mack stratila balans a naklonila sa dozadu. Autin to nečakal a obaja spadli. Kým Austin ležal na chrbáte, Mack si hovela na jeho hrudi. Rozosmiala sa.

,,Nevyzerá to moc, že si z Kanady. Podľa mňa je balans základom korčuľovania," smiala sa, aj keď sa ten pád mohla ona. Austin sa však nehneval. Rozosmial sa s ňou.

,,Neviem kto z nás za 18 rokov nestál ani raz na ľade, zhodí profíka a smeje sa mu," vrátil jej úder. Obaja sa rozosmiala ešte viac, zima a premočené oblečenie im neprekážalo.

,,Prečo to robíš?" spýtala sa zrazu, keď smiech ustal.

,,Prečo padám? Lebo si ma zhodila," zasmial sa a Mack sa len uchechtla.

,,Nie. Myslím, prečo robíš toto," ukázala na vzduch.

,,Prepáč, ale neviem čo znamená toto," nad Mackinov hlavou spravil rukami to, čo pred chvíľou ona. Zasmiala sa.

,,Prečo chceš, aby som milovala znova Vianoce?" spýtala sa ho. Smiech ustal.

,,Pretože mi na tebe záleží, Mackie. Nechcem vidieť svoju princeznú cez Vianoce na cintoríne so slzami v očiach," povedal jej.
Mack ho každým dňom začínala milovať viac a viac, a po týchto slovách si to plne uvedomovala. Lenže boli len kamarári.
A každým dôkazom milovala Vianoce ešte viac, než pred haváriou.

♥♥♥
Dnes znova meškám. :D
Jediná nevýhoda Vianoc je upratovanie. °-° Ble.
Ja som na korčuliach na ľad naposledy stála asi pred dvoma rokmi. :DD
Naše mestké klzisko nemám rada, keďže väčšina ľudí je z našej školy a na jazerá nemám čas. :D
#zaneneprázdnenýčlovekroka
#akalenivosť

24 of Christmas Où les histoires vivent. Découvrez maintenant