❄22❄

101 26 1
                                    

,,Dobrý deň," toto začula Mack hneď z rána, keď otvorila oči. Dole bol Austin, ktorý sa s jej tetou rozprával, kým Mack ležala v posteli. Nemala dnes v pláne výjsť. Bolo jej na nič. Bolelo ju hrdlo a hlava, únava sa jej šírila telom a bola jej zima. Nie že by sa jej nepáčili tie dôvody, ale niektoré boli až moc privolávajúce chrípku, ktorú dostala. O pár sekúnd počula dupot nôh na schodoch a hneď na to sa otvorili dvere na jej izbe. V nich stále Austin, nie však teplo oblečený, akoby sa chystal von. Mal na sebe sveter a tepláky.

,,Ahoj," pozdravil ju spevavo Austin a nakráčal si to k jej posteli.

,,Čau," povedala zachrípnuto a hneď nato sa rozkašlala. Austin hneď vedel, že niečo nie je v poriadku.

,,Si v poriadku?" spýtal sa opatrne. Obaja však poznali odpoveď.

,,Nie. Je mi zle. Nechaj ma," povedala potichu. Nie že by nechcela Austinovu prítomnosť. To nie. Milovala chvíle strávené s ním.
Ale bola chorá, nechcela aby ochorel Austin. A dobre vedela, že by sa začal obviňovať. A to tiež nechcela.

,,Idem ti pre čaj. Nie si hladná? Asi nie. Nechceš ďaľšie vankúše? Deku? Mám zakúriť? Je ti zima?" vyvalil na ňu otázky. Keby jej nie je tak zle, tak sa aj zasemeje.

,,Nerob si starosti," povedala potichu, keďže vravenie jej nerobilo dobre.

,,Hneď som späť," povedal a trielil dole.
Tam jej spravil čaj do termosky, na tanier nabral koláčiky a do misky ovocie, z obývačky vzal deky a vankúše a s tým sa pobral hore.
Na stolík jej položil termosku a šálku, ktorú stihol vziať z poličky a prito tanier a misku. Na Mack prehodil tri deky a na postel jej hodil pár vankúšov. Mack to celé pozorovala so zatvorenými očami. (wtf :DDDD)

,,Nemusel si.. Si robiť starosti," Austin len nesúhlasne pokýval hlavou.

,,Kvôli mne si chorá a.." nestihol ani dokončiť vetu, keď ho Mack zdvihnutím ruky zastavila.

,,Mlč. Pusti film a ľahni si ku mne," povedala. Austin poslúchol. Notebook, ktorý mala položený na stole vzal a s ním šiel k jej posteli. Ona sa posunula, aby mu spravila miesto. Ľahol si k nej, neprekážalo mu, že je chorá. Len zapol film a oprel sa o vankúš.
Mack si oprela hlavu o jeho plece a zapozerala sa.

,,Prepáč," šepla. Austin sa k nej prekvapene otočil.

,,Začo?" spýtal sa. Ona naďalej opierala zrak na mestečko -podľa nej- čudných ľudí.

,,Určite si niečo pripravil a ja som to pokazila," zamrmlala. Na obrazovke sa konečne zjavila hlavná postava. Grinch. Obaja mali niečo spoločné. Neznášali Vianoce. A potom si ich obľúbili.

,,Ver či nie, dnes sme nemali robiť nič. Vianoce sú o rodine a domove. Treba si užívať chvíle s našimi blízkymi. Vieš, už pred tým bolo 21 dôvodov, no ani jeden nebol taký dôležitý ako tento. Viem, že si prišla o rodičov. Ale aj my sme tvoja rodina," povedal. Potom obaja zmĺkli. Austinove slová mali hlboký význam. Tak ako aj ten film.

♥♥
Znova meškám, viem. :DDDD
Dnes sa vyhovorím na Grincha. :D
Prvý krát som videla ten film. Najskôr som si myslela, že čo je to za blbosť. Ale ten film má takú veľkú pointu, že to nie je až možné.
Pred Vianocami beháme, zháňame darčeky, vymýšľame niečo, čo by sa druhým páčilo.
Ale odkedy sú Vianoce o darčekoch?
Sú hlavne o rodine. Že sa celá rodine zíde na tie svatky a sú spolu.
Darčeky sú len.. Čo vlastne sú?
Ak poznáte odpoveď na túto deprimujúcu otázku, budem rada, keď sa o ňu podelíte. :D
Dve časti do konca! ^^
A tak isto dva dni do Vianoc! ♥

24 of Christmas Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora