,,Kde si sadneme?" spýtal sa Mack v preplnenej jedálni. Austin mykol plecami a pobral sa ku kamarátom. Mack tam však ísť nechcela. S jedným z nich minulý rok chodila a nerozišli sa práve najlepšie. A tak si sadla pri ukecanú Lauren s Taylor a Sandy.
,,Ahojte," slušne ich pozdravila, aj keď na nich nemala náladu. Prvý krát sedel každý zvlášť a bavil sa s niekym iným.
,,Ahoj, Mackenzie! Musím uznať, dnes vyzeráš peckovo," povedala Lauren so silným australským prízvukom. Mack dnes na sebe mala džínsy, červený sveter a vlasy mala zopnuté. Nevyzerala inak, než zvyčajne.
,,Vďaka," falošne sa usmiala. Zrazu však vravu študentov prekazil hlas učiteľky.
,,Žiaci! Ticho! Chcem vám oznámiť, že oddnes sú prázdniny, takže sa vidíme až po novom roku!" po tých slovách sa v jedálni spustil výskot a šťastné pokrikovanie žiakov.
Jediný, kto sa netešil, bola Mack. Keď videla, ako sa Austin zabáva s priateľmi, bodlo ju prk srdci. Nie len preto, že sa na ňu vykašlal. Ale aj preto, že čas trávil len s ňou a nie s priateľmi.,,... a potom povedala, že ten klobúk je hrozný. Som si hneď pomyslela, že akoby tie šaty vyzerali úchvatne," Lauren vravela nejakú príhodu a dievčatá sa zasmiali. Až na Mack. Tá sa hrabala v jedle. Bolo tam mäso, takže do toho neplánovala ani len zakusnúť.
,,Už pôjdem. Ahojte," povedala rýchlo a odoniesla tácku. Videla, že sa k Austinovmu stolu prisunuli dievčatá a tak čo najrýchlejšie vypadla.
Austin si ju nevšimol. Bol moc zaneopázdnený Jennifer a jej krátkou sukňou. (aj on má svoje potreby :DDDDD)
Mack si zrazu pripadala prázdna. Keď bol Austin chorý, priatelila sa s Lauren. Ale keď vedela, že Austin v škole je, nemala chuť nič robiť.
Našťastie obedom dnes končila a tým pádom mohla ísť domov. Na nič nečakala, zo skrinky si vzala tašku a bundu, ktorú si obliekla a rýchlymi krokmi šla preč zo školy. Z vrecka si vytiahla mobil, na ktorom jej blikala správa od tety.Zlatíčko, musím súrne odísť. Zajtra som späť. Neponocuj dlho. :P Ľúbim ťa. ♥
Bola celkom rada, že má dom len pre seba. Ale na druhej strane, nemala ten čas s kým stráviť. Chcela jej odpísať, ale krik jej mena ju zastavil.
,,Mackie!" do uší sa jej dostal hlas, ktorý miluje najviac. Bola naňho však nanhnevaná, a tak to ignorovala. Austin však bol veľmi rýchly a dobehol ju.
,,Prečo si ma nečakala?" spýtal sa jej, keď sa vydýchal z behu.
,,Nechcela dom rušiť," odvrkla. Austin si to uvedomil. Nechal Mack napospas ostatným a šiel za tými magormi, ktorí o Mack vravia nepekné veci. Takto sa priateľ nechová.
,,Mack, prepáč.. Ja-ja.. Môžme 8sť ku mne si niečo pozrieť a-" ani ho nenechala dokončiť jeho ospravedlnenie.
,,Dnes nemôžem," povedala. Asutin sa zarazil. Mack má predsa čas vždy.
,,Ako to?" zamračil sa. Uznal, že sa zachoval ako idiot, ale nemôže byť len s ňou.
,,To nie je tvoja vec," odvrkla.
,,Ale je," zamračil sa.
,,Daj pokok, Austin," povedal chladme a zrýchlila svoj krok.
,,Mack, prepáč. Veľmi ma to mrzí. Dnešok som mal tak dobre pripravený a celé som to dokašľal," povedal smutne. Vtedy sa Mack spamätala. Chová sa príšerne, čo dobre vedela. Austin to myslí úprimne a ona ho stále zhadzuje.
,,Nie, to ja prepáč. Len ma mrzelo, že na mňa dokážeš tak ľahko zapomenúť," vzdychla si. Austin zastal a otočil si k sebe Mack.
,,Mackie, na teba nikdy nezabudm, jasné? Už to nikdy nehovor," povedal a vtiahol si ju do objatia.
♥♥♥
Dnes taká bez pointy. :D
Berme to tak, že dôvod sú prázdniny! :3
My sa učíme až do štvrtka, takže žiadna výhra. :(
Čo vy? Máte chrípkové? :D
A prepáčte že znova meškám, ale dnes som mala toho riadne veľa. Najskôr som bola s kamoškou kupovať darčeky, potom som zdobila medovníky (nekomentujem :D), musela som sa učiť, dokončiť jeden darček a celkovo som nemala čas si oddýchnuť. :D
Ale berme si to tak, že už len 4 dni! ♥
YOU ARE READING
24 of Christmas
Short StoryOna neznášala vianoce. A on ju ich naučil milovať. 21.12.2016: #8 in Short Story ♥