❄13❄

107 26 2
                                    

,,Si v pohode?" spýtal sa Austin. Mack prikývla a hlavu si zložila na školskú lavicu.

,,Ale prosím ťa, už žiadne dôkazy," povedala, no on sa len zasmial. Zmätená zdvihla hlavu na jeho tvár, ktorú zdobil úsmev. Ten úsmev ju nikdy neomrzí.

,,Lenže stále nemiluješ Vianoce. Ešte dvanásť dôkazov, zlatko," povedal jej a ona prekrútila očami. Pri oslovení zlatko jej stislo srdce. Dobre však vedela, že to povedal ironicky.

,,Fajn. Dnes mi dáš aký dovôd? Že ťa môžem zabiť?" povedala a Austin sa zasmial. 

,,Nato ma máš až moc rada," povedal jej a ona prekrútila očami. Mal však pravdu. Mala ho viac než rada.

,,Tak.. Ja viem!" povedala. V hlave sa jej zrodil plán.

,,No čo?" nadvihol ľahostajne obočie. ..

,,Spravíš mi úlohy," zaklipkala viečkami. Zasmial sa, keďže väčšiu hlúposť povedať nemohla. 

,,Sklamem ťa. Dnešný dôvod je škola," povedal. Prekvapenie v jej tvári bolo zreteľné.

,,Škola? Si v pohode ty?" spýtala sa ho. Nerozumela. Nerozumela výkladu fyziky, Austinovia  Vianociam.

,,Áno. Ide o to, že veľa žiakov ochorelo, alebo išli na prázdniny. Užívaj si ten voľný priestor. Napríklad bez Rachel. Alebo Jacksona," povedal.

,,Ale Rachel je v pohode," zamračila sa naňho. Je síce pravda, že Mack neznáša ľudí. Rachel však kedysi bola jej spolusediaca a rozumejú si dodnes.

,,Neskáč mi do reči. Takže sú triedy prázdnejšie a keďže chýba veľa žiakov, učitelia nemôžu vysvetlovať žiadne nové učivo a zvyčajne sa len opakuje," vydýchol si. Na jednej strane mal pravdu, naozaj ich trieda, škola, bola prázdnejšia. Rady na obed trvali minútu, na školských chodbách nebol zvyčajný hluk a pár učiteľov chýbalo tiež. Muselamu dať za pravdu. A tak si len zavrela oči a užívala si ticho, ktoré prerúšal blabot učiteľky, vrava spolužiakov a hmkanie Austina známej piesne.

  ♥♥♥

 Taká kratšia časť na utorok. :) Neviem ako u vás, ale u nás (až na písomky) sa tiež neučíme nič nové, jedine si väčšina opravuje známky. :P Včetne mňa. :D Ale už len 11 dní!  

24 of Christmas Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon