Pustite si pieseň! ♥
,,Čo budeme robiť?" spýtala sa Mack Austina, keď došli k nej. Obývačka vyzerala dobre, len tam chýbal vianočný stromček. Ten zo včera odniesli naspäť na povalu, keďže sa im nechcel ozdobovať znova a keby tam ostal bez ozdôb, bol by až moc deprimujúci.
,,Nič," mykol plecami a vytiahol si mobil. Mack privrela oči.
,,Fajn. Ty si tu surfuj po internete. Ja idem robiť niečo zaujímavejšie," sykla a postavil sa z gauča. Prešla do kuchyne a do pohára si napustila vodu. Pohár si priložila k perám a pila dúšky vody, ktoré jej ztekali po hrdle. Bolo to osviežujúce. Pohár položila späť na linku a chtiac- nechtiac sa vrátila do obývčaky. Austin stále sedel a pozeral na displej. Mack to zrazu rozčúlilo.
,,Ak si chceš prezerať veci, ktoré sú in, môžeš to robiť aj inde," sykla, nahnevane skrčila obočie a našpúlila pery. Austin ju však ignorovala. Sadla si do kresla a zapla si televíziu. Pustila film, ktorý Austi neznáša. Nebolo to náročky. Možno.
,,Nie!!!!" povedal zúfalo Austi, keď sa známe písma roztiehli po obrazovke so známou zvučkou.
,,Ale áno," uškrnula sa. Čítala si ten text, aj keď ho už pozala naspamäť.
,,Radšej si pusti dokumentárny film než Hviezdne vojny," zamumlal. Mack ho však ignorovala a sledovala, čo sa bude diať. Aj keď to vedela.
,,Dobre, ty si ma donútila! Teraz vytočím číslo toho kuriéra a príde hneď, nie o hodinu!" Mack ho však nepočula, bola zažratá do jej obľúbeného filmu. Austin vstal a odkráčal na chodbu, kde vytočil číslo pána z obchodu. Ten mu sľúbil, že do piatich minút je tam. Austin sa so širokým úsmevom vrátil do obývačky a už mu ani nevadil ten zelený škriatok, ktorého Mack volala Yoda. Kým Mack pozerala film, Austin si veci odložil na kraj a všetko poupratoval. Presne o päť minút zazvonil zvonček.
,,Idem!" zakričal. Aj keď vedel, že by sa Mack nepostavila. Otvoril dvere mužovi v najlepších rokoch v kombinéze a čapičke na hlave.
,,Pán Valder?" spýtal sa. Austin prikývol, aj keď nie s radosťou, keď vyslovil jeho priezvisko. Mack sa mu vymievala, že jej to príde ako Vader a na narodeniny mu kúpila masku Darth Vadera.
,,Tu to podpíšte a vyložím vám to," kývol hlavou k dodávke. Austin si vzal hárok papiera a v pravom dolnom rohu naškrabal škaredo jeho priezvisko. Podal to pánovi, ktorý mal na kombinéze meno Ryan a ten pán otvoril dodávku. Vytiahol z nej štyri veľké a tri malé škatule.
,,Odnieste si to?" spýtal sa ho Ryan a po Austinovom prikývnutí nasadol do dodávky a s kývnutím hlavy odišiel. Austin si vzal najskôr dve veľké a dve malé do rúk, ktoré prenisol na chodbu. Potom vzal aj zvyšok, no tie už preniesol do obývačky. Mack sa naňho (konečne) pozrela.
,,Čo to má znamenať?" spýtala sa. Austin sa usmial.
,,Vieš, všimol som si, že keďže nemáme stromček, vôbec to tu nevyzerá ako na Vianoce. A tak ma napadlo, že si to trocha vydobíme," usmial sa. Mack s neochotou vypla filma prešla k Austinovi.
,,Vyzdobíme? Anjelika mám na poličke a sviečku na nočnom stolíku, ja už výzdobu mám," povedala a Austin sa zasmial.
,,A čo keby na okná dáme svetlá, na poličky vianočné sošky, niektoré šálky vymeníme za vianočné a misto bieleho obrusa v jedálni dáme červený s hviezdami?" nadvihol Austin obočie. Mack prikývla. Vôbec sa nehnevala, že ju prerušil uprostred filmu. Bola nadšená, že bude robiť niečo vianočné.
,,Dobre," prikývla.
,,A pustíme si trocha hudby. Počula si už Shake up Christmas od Train? Krásna pieseň," povedal s citom hlase a Mack sa musela zasmiať.
Aj keď sa tri hodiny trápili s ozdobovaním a hlavne vešaním svetielok, stálo to zato. A vianočné melódie, ktoré ich doprovádzali, sa Mack premietali ešte v spánku.♥♥♥
Dnes je 12. 12! ♥
Krásny dátum. ♥
12+12=24
24 sú Vianoce! ♥
Alebo číslo dresa Stilesa! ♥.♥
Pre fans TW: v stredu sa konečne objaví Stiles! ♥♥
Nájde sa tu fanúšik Star Wars? 😊♥
Chcem Vám poďakovať za prekročnie 200 pozretí a 100 vote! ♥♥
YOU ARE READING
24 of Christmas
Short StoryOna neznášala vianoce. A on ju ich naučil milovať. 21.12.2016: #8 in Short Story ♥