"Best berasmara dua orang kat laman rumah tadi." Tanya ariz sebaik sahaja hana melangkah masuk ke dalam biliknya. Hana terkejut sebab dia ingatkan ariz dah tidur.
Hana melihat jam dinding di dlm biliknya itu. Pukul 2 pagi."Lambat mamat ni tidur. Ke dia tunggu aku?? Ishh tak mungkinlah." katanya dlm hati. Dia hanya diam, mungkin mamat tu mengigau kot. Hehehe.
"Saya tak bercakap dgn tunggul tau." Kata ariz lagi dgn geram. Sakit hatinya melihat agenda isterinya td masih ada lagi.
"Kenapa pulak kau nak ckp gan aku mcm tu. Kau siapa??" Balas hana dgn kasar.
Ariz yg mendengar terus bangun dari pembaringannya dan bergerak menuju ke Hana yg sedang bergerak ke tandas. Terus dia menarik lengan hana utk memandang muka hana.
"Awak tanya siapa saya?? Huh. Oh mungkin awak lupa saya ni suami awak tau and lagi satu jaga percakapan awak tu dgn saya." balas ariz dgn geram.
"Ishh, gelilah dengar kau ckp kau suami aku, for your information aku tak pernah anggap kau suami aku sebab aku tak pernah setuju pon nak kahwin dgn kau tp sebab mak aku paksa aku, aku terpaksa jugak kahwin dgn kau. Kau tahu!!" Balas hana dgn nada suara yg tinggi.
"Perlahan sikit suara boleh tak?" Kata ariz bernada amaran.
"Apa hak kau hah?? Nak suruh aku perlahankan suara!!!" Balas hana dgn nada yg sama.
"Kau tanye apa hak aku, meh sini aku tunjuk" kata ariz dlm hati. Dia rase tercabar, sabarnya juga semakin nipis dgn perangai degil hana ni.
Mulut hana ditekup oleh ariz. Dia menarik hana ke arah katil. Walaupun hana menolak tp tenaga ariz lebih kuat sehingga hana terdorong ke depan. Ariz menolak kasar tubuh hana ke atas katil.
Akibat tolakan itu, hana terbaring di tengah2 katil. Dia cuba untuk bangun namun pantas ditolak semula oleh ariz. Hana terbaring semula, dia rasa penat.
Ariz sudah naik ke atas badan hana. Dia tersenyum kemenangan.
"Kau tanye aku apa hak aku?? Hahaha" kata ariz sambil ketawa sinis. Org mcm hana ni tak payah nak ckp baik2, nanti tak faham bahasa.
Hana terdiam. Hanya memandang ke arah ariz yg sudah duduk diatas badannya.
"Kau nak aku tunjuk hak aku kat kau ke skrg??" Kata ariz dgn pandangan nakalnya yg meliar ke arah badan hana. Hana cuak.
"Lepaslah, lepas!!!" Hana menjerit dgn kuat, dia meronta-ronta tak sanggup jika ariz betul2 melakukannya.
Mulut hana ditekup oleh ariz. Ariz hanya tersenyum penuh makna.
______________________________________
Maybe bab ni panjang sikit kot. Hehehe. Kalau nak tahu apa terjadi, bacalah seterusnya. Hehehe. Jgn lupe vote.
YOU ARE READING
I'm Not Lesbian
Любовные романыHidup Sara dan Hana menjadi lebih rapat selepas suatu insiden terjadi. Hubungan mereka yg sangat rapat membuatkan ibu Hana risau. Ibu Hana bercadang untuk memisahkan sedikit hubungan mereka. Nak tahu selanjutnya sila lah baca cerita ni. Cerita ni t...