Bab 9

4.8K 50 1
                                    

Flashback

Hana dan sara sedang lena tidur. Mereka tidur sekatil. Biasa bertiga tp tasya waktu tu ada group discussion di rumah member dia, so dia balik lambat.

Sewaktu Tasya balik dari group discussion itu. Dia terus masuk ke rumah sewa mereka. Tp dia rase lain mcm. Asal aku tak sedap hati ni. Kata Tasya dlm hati. Perlahan-lahan dia menuju ke arah bilik mereka.

Dia lihat pintu terbuka sedikit. Dia pelik. Aik, biasanya tertutup. Bicara tasya lagi. Dia mengintai sedikit ke dlm bilik yg gelap itu.

Dlm cahaya yg suram itu. Dia ternampak sekujur tubuh sasa yg sedang menarik selimut sebelah kanan. Kemudian, lelaki tersebut naik atas badan sara.

Tasya tau tu sara kerana sara memang tidur disebelah kanan katil. Dia harus bertindak.

Terus dia menerjah masuk dan membuka lampu. Tapi tasya tak perasan yg ada seorg lagi di blkg pintu.

"Hoi kau buat ni hah??" Jerit Tasya kuat. Bilik sudah terang benderang. Tasya hanya melihat sara di atas katil. Mana hana?? Tanye tasya dlm hati.

Belum sempat tasya melakukan apa2. Tubuh dia sudah dipeluk erat dari blkg. Terus dia meronta-ronta. Dia ingatkan seorg je yg pecah masuk rumah sewanya, rupanya ada dua org.

Sorang masih lagi di atas sara. Sara sudah terjaga kerana bising. Sara terkejut apabila melihat sorang lelaki yg tidak dikenalinya menindih atas badannya.

Sara ingin menolak lelaki itu. Tp kedua-dua pergelangan tangannya di genggam kemas oleh lelaki itu.

"Tolong.... tolongg" jerit sara apabila terasa ada gigitan di lehernya. Rasa pedih. Sara sudah menangis.

Tasya tak sampai hati melihat kwnnya diperlakukan begitu. Dia cuba utk melepaskan diri. Tp malangnya dia terjatuh ke lantai dan dihempap lelaki yg memeluknya td.

Tasya terkejut dia kenal lelaki itu, Izhar. Apa yg dia cuba buat. Izhar hanya tersenyum sinis memandang tasya. Izhar dan kembarnya Azhar adalah pelajar kejuruteraan yg satu kelas dgn dia.

Izhar pernah beritahu dia yg kembarnya minat sara. Tp dia tak layan sebab kedua-dua lelaki itu playboy. Anak org kaya yg tampan. Dia taknak sara terluka nanti. Sebab itukah Izhar melakukan ini semua hanya kerana abgnya, Azhar yg meminati sara.

"Sakitlah. Lepaskan akulah." Jerit sara. Dia benci lelaki itu. Lelaki itu cuba meragut kehormatannya.

Pang

Pijar terasa pipi sara apabila dilempang Azhar. Terus dia terkulai lemah. Dari td dia cuba melindungi dirinya dan dia sudah tak berdaya lagi.

Hana pergi ke tandas di dapur kerana sakit perut . Setelah keluar dia dengar bunyi bising dan menelefon polis . Terus Hana mengambil kayu besbol di dlm stor dan perlahan-lahan dia menapak ke dlm bilik mereka.

Bukk

Izhar yg sedang menahan tasya td. Mengerang kesakitan. Terus dia memegang blkg kepalanya yg mula berdarah. Dia merenung tajam hana. Terus dia menerpa ke arah hana.

Tasya memandang hana, hana hanya angguk mengatakan bahawa dia ok berhadapan dgn izhar. Hana dan sara tak kenal izhar dan azhar kerana hana dan sara mengambil jurusan lain tp sama university.

Tasya terus menarik azhar yg sedang enak membuat onar pada sara. Azhar terjatuh tetapi tidak dihiraukan. Tasya terus mendapatkan sara yg sudah lemah dia menangis melihat sara. Beberapa butang baju pijama sara belah atas sudah terbuka.

Nampak kesan2 merah di leher dan dada sara. Nasib baik seluar sara masih terletak elok.

Azhar geram dan cukup pantang jika ada org menghentikan tindakannya td. Terus dia mengeluarkan pisau yg dibawanya td. Dia meluru laju ke arah Tasya dan .......

______________________________________

Sorry kalau cite ni berbelit sikit. Hehehehe. Teruskan membaca and vote.

I'm Not LesbianWhere stories live. Discover now