Bab 22

2.2K 25 0
                                    

"Ehem", suara org berdeham.

"Ariz!!!" Detik hati hana.

Terus hana bangun dari menghimpap sara. Kain sara yg terangkat td dibetulkan. Hana mencapai kardigan sara dan diberikan kpd sara.

Saat dia mahu membantu sara bangun, ariz sudah duduk di katil. Dia menarik hana utk duduk di ribanya. Terus dia memeluk pinggang hana dr blkg dan meletakkan mukanya di bahu hana sambil sesekali ariz mencuri cium bahu dan leher hana.

Sara terkedu dgn perlakuan ariz pd hana itu. Baru shj dia nak bangun. Hairi sudah memegang bahunya utk membantu.

"Auchh", aduh sara apabila dia cuba utk berdiri. Mungkin kakinya terseliuh membuatkan rasa berdenyut-denyut di kakinya. Hairi terus memegang kuat bahu sara itu.

Hana cuba utk bangun tapi ariz terlebih dahulu mengunci pergerakannya. Ariz menyilangkan kakinya di kaki hana dan mengeratkan lg pelukannya di pinggang hana.

"Dahlah riz, aku gerak dulu. Terima kasih hana sebab "menjaga" sara waktu saya takde." Kata hairi sambil tersenyum senget.

"Argghh", jerit sara apabila tubuhnya dicempung oleh hairi. Sara sedikit memberontak tetapi apabila melihat muka hairi yg tegang dia akhirnya akur.

______________________________________

Hairi hanya diam membisu sambil meletakkan sara di atas katil. Kemudian, dia terus keluar dr bilik tersebut dan dtg semula bersama dulang di tangannya.

Apabila hairi menarik kaki sara. Sara terkejut, tambah hairi menyelak sedikit kardigan sara yg labuh itu.

"Sabarlah wahai hati. Aku taknak sakitkan dia." Doa hairi dlm hati.

Dia menuam kaki sara lembut sambil menahan debaran di hati. Apabila muncul agenda di bilik hana td, hatinya pedih.

"Sampai hati awakkan buat saya mcm ni. Sanggup awak cium dgn hana dan pakai seksi2 dpn hana." Hairi berperang dgn perasaannya. Namun luarannya tetap tenang.

Hairi kemudiannya meletakkan kaki sara diatas bantal dan menuam kembali. Sara hanya melihat perlakuan hairi. Kadang2 dia membetulkan kardigan yg terselak di kakinya.

"Awak biarkan dulu kaki awak ni. Nanti saya dtg balik." Kata hairi tanpa memandang wajah sara. Sara agak terasa dgn layanan hairi itu.

______________________________________

"Riz tlg lepaskan saya, please??" Rayu hana. Apabila dia mencuba byk kali utk lepaskan diri.

"No", kata ariz garang. Dia perlahan-lahan membaringkan badannya sambil memeluk hana erat. Dan sebab itu, hana turut terbaring tapi di atas ariz. Hana mula tak selesa dan merasakan sesuatu akan berlaku.

Ariz sudah mula mencium rambut hana. Dia cuba utk menenangkan dirinya. Dia tak boleh tgk hana bercium dgn org lain walaupun sara. Dia tak kisah kalau di pipi, dahi atau mana2 pun janji bukan di bibir. Dia tak suka bibir itu disapa org lain.

"Argghh", hana menjerit apabila ariz tiba2 memusingkan badannya dan menolak hana supaya terbaring diatas katil.

"Saya dah ckp kan? Jgn ada apa2 hubungan intim dgn org lain blkg saya!!" Kata ariz dgn riak tegas. Tajam matanya merenung anak mata hana itu.

"Mana ada saya buat benda tu." Balas hana takut2. Ariz hanya tersenyum sinis. Perlahan-lahan dia mendekatkan mukanya ke muka hana.

Hana pantas menahan dada Ariz lantas tindakan Ariz terhenti. Ariz merenung tajam wajah hana.

"Kenapa takut saya cium awak?" Soal ariz sinis. Hana hanya kaku sebab ini kali pertama ariz sesinis ini.

Tanpa sempat dihalang lg, terus ariz mencium bibir hana. Hana terkejut dan cuba menolak ariz. Bibirnya terasa pedih kerana ariz yg menciumnya kasar.

"Apa awak buat ni?" Lantang hana menyoal apabila dia terlepas dari dihimpap ariz. Laju dia berlari ke sudut bilik. Matanya berair, rambutnya kusut dan nampak sedikit luka di hujung bibir hana.

Ariz terkedu. "Apa aku dah buat ni?" Soal ariz dlm hati. Melihatkan ariz yg berdiam diri di birai katil. Terus hana berlari menuju ke biliknya. Dia mengunci dirinya dlm bilik.

Hana melihat dirinya di cermin. Perlahan-lahan dia jatuh terduduk diatas lantai.

"Kenapa ariz buat aku mcm ni? Aku baru mula sayangkan dia tp dia layan aku mcm ...... ." rintih hana dlm tangisnya.

"Hana! Hana! Tlg bukak pintu ni. Saya mintak maaf. Saya tak sengaja td. Hana please." Suara ariz merayu. Bunyi ketukan pd pintu bilik tidak dihiraukannya. Walaupun ariz ada kunci pendua dia tak kisah sebab dia dah terlebih dahulu menambah selak dr dlm biliknya.

Setelah tangisnya kian mereda. Hana laju melangkah ke arah almari bajunya. Dia mengemas semua bajunya dan dimasukkan ke dlm bagasi. Hana nekad mahu keluar dr rumah itu.

______________________________________

I'm Not LesbianWhere stories live. Discover now