Bab 7

5.6K 56 2
                                    

Tok... tok...

Pintu bilik sara diketuk. Tapi hampa takde sebarang jawapan. "Dia ni tidur mati ke??" Soal hairi pada diri sendiri.

Tok... tok..

Dia ketuk lagi. Tak boleh jadi ni , tangannya dah sakit kerana ketuk pintu ni. "Nak masuk ke taknak??" Dia berkira-kira utk masuk. Akhirnya dia mengambil keputusan utk masuk.

Baru sahaja dia membuka pinta, bau wangi menyapa hidungnya menusuk ke hati. Godaan apakah ini. Dia menghirup bau itu. Bau inilah yg selalu buat hidupnya tak tenteram, bau yg sering sara pakai. Perlahan-lahan dia masuk ke dlm bilik itu.

Semakin lama, semakin mendekat ke arah katil. Dia cuma nampak org berselubung dlm selimut.

"Sara ... bangun .....bangun mkn.." kejut hairi sambil menyelak selimut tersebut.

Hairi terkedu, cantiknya minah ni waktu tidur. Muka dia tenang je tp bila tgk pakaian sara. Aduh, gugur iman dia. Dia cuba mengawal dirinya.

Sara hanya memakai nightgown yg menggunakan kain satin warna pink.

Sara hanya memakai nightgown yg menggunakan kain satin warna pink

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Baju tidur Sara)

Hairi teguk liur. Tak berani dia nak tarik habis selimut tu. Kang ada yg tak keluar bilik ni karang. Dia hanya menarik selimut sara separuh badannya saja. Tp tu pun dah cukup menyiksa jiwa lelakinya. Hairi pejam mata. Menahan getar.

"Sara...." kejut hairi. Suaranya mendatar.

Sara seperti tersedar tetapi dia hanya memusingkan badannya menghadap hairi. Dia masih mamai. Sara tak perasan yg tali halus bajunya terlorot di bahu.

Dugaan apakah ini. Rungut hairi dlm hati. Tangannya perlahan-lahan ingin membetulkan tali itu. Menggeletar tangannya.

Lembutnya kulit dia. Puji hairi lagi apabila tangannya sudah selamat membetulkan tali baju sara. Dia menggerakkan sedikit bahu sara.

"Hana, kejaplah." Kata sara dgn mata terpejam. Dia memegang tangan yg dibahunya itu.

"Erkk.... sara.." kata hairi perlahan. Aduhai tangan aku mcm hana ke sampai dia panggil aku hana.

"Hana..." erangan sara sambil menarik tangan yg dibahunya ke dlm pelukannya.

Hairi tersentak. Dia rase sesuatu. Apakah ini??? Ketahanan imannya semakin runtuh. Jgn hairi, kawal nafsu tu ingat dia belum halal bagi kau. Peringatan pada dirinya sendiri.
Perlahan-lahan dia menarik tangannya kembali tetapi...

"Hana kenapa ni.." kata sara sedar tak sedar sambil menarik tangan itu semula secara tiba2.

Akibat tarikan itu, hairi hilang imbangan dia terjatuh atas sara. Nasib baik tangan kanannya sempat menahan diri drpd menghimpap sara. Mukanya betul2 atas muka sara. Terasa helaan nafas sara dihidungnya.

Dia hanya merenung muka sara yg sedang lena. Pandangannya jatuh pada leher sara. Dia nampak ada satu parut seperti kesan gigitan . Perlahan-lahan dia menundukkan wajahnya. Indahnya pemandangan ini. Bisikkan nakal hairi pada dirinya.

Matanya masih tidak berkelip memandang lurah dendam sara. Hehehehe.

Terasa ada tangan yg melingkari pinggangnya. Merapatkan lagi diri sara dgn hairi. Hebat sungguh dugaan ini.

Apa yg harus aku lakukan ni.

______________________________________

Harap seronok cite ni. Jgn lupa vote. Hehehehe.

I'm Not LesbianWhere stories live. Discover now