Kringggg .... kringggg
Aduh bisinglah jam loceng ni. Hana meraba-raba ke meja sisi katilnya utk menghentikan bunyi jam loceng tersebut. Kemudian dia tidur semula.
Dia tersedar semula apabila terasa ada tangan yg memeluk erat pinggangnya. Hana tersenyum dgn mata yg tertutup. "Ni mesti saralah ni. Biar jelah, saja je dia nak bermanja gan aku pagi2 ni." Kata hana dlm hati.
Apabila pinggannya dipeluk dgn lebih erat, dia memusingkan badannya menghadap org yg memeluknya td.
Terasa nafas hangat org didepannya itu menyapa pipinya.Hana meletakkan tangannya di pinggang org yg memeluknya. Hana masih lagi mamai. "Kenapa sara takde pinggang ni, straight je berotot lagi." Kata hana dlm hati. Pelik.
"Saraaa" panggil hana lembut sambil membuka mata.
"Makkkk!!!" Hana menjerit kerana terkejut. Terus dia menolak Ariz.
"Noooo!!! Mcm mana dia boleh tidur gan laki ni. Siap berpeluk pulak tu. Gelinya." Kata hana dlm hati.
"Adoi, sakitlah hana. Ishh" kata ariz dgn sebal. Dahlah td dipanggil sara, ni kene tolak pulak. Nampak sangat hana hanya ingatkan sara je.
"Kau buat apa hah td?? Asal kau peluk aku??" Tanye hana dgn geram. Suka hati mak bapak dia je peluk aku. Dia sudah tegak berdiri disisi katil.
Ariz hanya tersenyum. "Cepat betul minah ni lupa ke dia buat2 lupa??" Kata ariz dlm hati.
"Kau lupa ke apa yg berlaku semalam??" Kata ariz dgn senyuman gatal.
Hana diam. Cuba mengingati.
"Ke kau memang nak????" Soal ariz sambil menuju ke arah hana.
Hana terkejut, baru dia ingat. Noooo. Sebelum apa2 jadi, baik dia lari. Terus dia membuka langkah. Namun, ariz lebih pantas.
"Sayang nak ke mana??" Tanye ariz dgn lembut, dia merenung hana. Hana kalut. Dia teringat peristiwa semalam.
______________________________________Flashback
Ariz menekup mulut hana. Sebelah lagi tangannya memegang kedua-dua tangan hana tp hana tetap cuba melepaskan dirinya.
"Kalau kau menjerit lagi aku tak akan teragak-agak utk lakukannya. Kau jgn cabar aku." Amaran ariz. Dia memang nekad. Hana kelihatan takut.
Apabila hana berhenti meronta. Dia perlahan-lahan mengalihkan tangannya yg menekup mulut hana td.
"Kalau kau nak, aku lepaskan kau mlm ni. Kau kene ikut ckp aku ni." Kata ariz dgn tenang.
"A...apa di..dia??" Soal hana tergagap-gagap.
"Pertama, kau kena ubah cara panggilan kau pada aku. Cthnya panggil aku Abg Riz atau Riz jeke?? Jgn guna aku-kau." Kata ariz dgn muka seriusnya.
Hana gerun. Dia cuma menanggukkan kepalanya.
"Kedua, aku nak kau layan aku dgn baik bila di depan keluarga. Dan yg terakhir, jgn pernah jalinkan hubungan dgn org lain. Kalau kau langgar salah satu drpd ni. Tahulah aku, apa aku nak buat dgn kau." Amaran ariz pada hana.
Hana hanya angguk setuju. Selepas saja, mendapat persetujuan hana, terus dia bangun dari duduk di atas hana.
Dia melangkah ke bilik air. Dia tak cukup kuat dgn keadaan hana seperti itu. Dia juga tak sanggup berkasar dgn hana. Hana adalah org yg dia cintai, tak mungkin dia sakiti hana. Ariz mengeluh. Dia kena lawan rase hati supaya tidak terlalu lembut dgn hana.
______________________________________
Kalau ada apa nak tanye boleh komen mana tau kalau singkatan tu salah ke. Jgn lupe vote. Hehehe
YOU ARE READING
I'm Not Lesbian
RomanceHidup Sara dan Hana menjadi lebih rapat selepas suatu insiden terjadi. Hubungan mereka yg sangat rapat membuatkan ibu Hana risau. Ibu Hana bercadang untuk memisahkan sedikit hubungan mereka. Nak tahu selanjutnya sila lah baca cerita ni. Cerita ni t...