8

336 12 3
                                    


Multi: Mete

Sabahkalktığımda omzumda ki sızı ile uyanmıştım. Etrafıma bakındım. Yan komidininüzerinde sürahi ve bir bardak vardı. Dilim damağım kurumuştu. Yalnız bir sorunvardı ki ben oraya nasıl uzanacaktım. Sağ omzumdan dolayı sağ kolumu hareketdahi ettiremiyordum. Sol kolumda ise serum vardı. Serum takılı sol kolum ilekomidine ulaşmaya çalıştığımda bir anda kapı açıldı. 

 _ uyandın mi

Gelen Mete idi. Kafami salladim ona kIsaca.

_ su mu içecektin?

Yine kafamı sallayarak yanıt verdim. Konusacak halim yoktu.

Mete yanıma gelip daha yeni uzanmaya çalıştığım komidinden surahiyi ve bardagi alip suyu dökmeye basladi. Bardağı doldurduktan sonra bana vereceğini düşünmüştüm fakat yanima gelip yatagin ucuna oturdu. Elinde ki suyu agzıma dayamıstı.

_ Mete ne yapıyorsun ? Kendim içebilirim

_ Hayır sen hastasın ve ben sana bakacağım

Aklıma bir anda eski halimiz geldi. Dudaklarımda istemsizce bir tebessüm belirdi.

_ hatırladın mi ?" dedi Mete. O da benim gibi tebessüm etmekteydi. Evet anlamında kafamı sallayarak yanıt verdim ona.

_ çok ateslenmistin o gün ve hepsi benim yüzümden olmuştu.

Sözünü bitirdikten sonra bardağı tekrar ağzıma doğru getirdi ve bu sefer ikiletmeden içtim suyumu.

_ saçmalama Mete o gün ikimizde çok eğlenmiştik ve su savaşı için ısrar eden de bendim.

_ eski günlerimizi özledim prensesim keşke herşey o günlerimiz gibi olsa. Seninle daha çok vakit geçirirdim.

Mete nin suratında buruk ve özlem dolu bir ifade vardı.

_ neden böyle dedin?

_ sadece eskisi kadar vakit geçiremiyoruz

Mete nin eline uzanarak sıktım.

_ iyileştikten sonra daha çok vakit geçireceğimize söz veriyorum. Ayni eski günlerdeki gibi " dedim. Kapının açılma sesi ile kafamı çevirdim. Gelen Devrim di. Bir anda elimde sıcak bir nefes hissettim.

_ çabuk iyileşmen için elimden geleni yapacağım prenses " dedi Mete. Dudaklarını elimin üstüne getirerek öptü.

Bir anda sert bir ses bu konuşmayı böldü.

_ valizini hazırlattım. beş dakika içinde aşağıda ol araba bekliyor

Mete ye baktığımda çatılmış kasları ile Devrim e bakıyordu.

_ ne diyorsun sen ?

umursamaz bir tavırla ellerini siyah takımının pantolonun cebine sokarak konuştu.

_ onu Destana sor istersen 


İkisinin de bakışlarının bir anda bana çevrilmesiyle ne diyeceğimi şaşırmıştım. Ben Mete ye hic bir zaman yalan söylememiştim ki simdi ne diyecektim. Devrim e baktım ama o da omuzlarını silkmekle yetindi.

_ Şey Mete ben sana söyleyecektim. Benim bir süre Devrim bey le kalmam gerekiyor.

_ Ne demek gerekiyor Destan

_ İş için. Yetiştirmemiz gereken büyük bir proje var ve bu yüzden bir süre Devrim beyle kalmam gerekiyor.

Yalan söylediğimi anlamaması o kadar çabalıyordum ki... Mete bir süre yüzüme baktı sanki bir şeyi anlamaya çalışır gibi.

MUTLU SONSUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin