Devrim beyin yanında çalışmaya başlayalı neredeyse bir ay olmuştu. Ben ona o bana alışmış sayılırdık. Bu kısa zaman zarfında onu dışarıdan gözlemlediğime göre işine düşkün biriydi. Genel olarak etrafında ki insanlara soğuk davranıyordu. Bana karşı olan tutumu ise daha farklıydı. Ne etrafında ki insanlar gibi soğuk davranıyordu, ne de arkadaşmışçasına samimi. Tam olması gerek gibiydi sanki! Offf! Bilemiyorum! Ne bekliyordum ki!
Hızlı iş hayatına ayak uydurmaya çalışıyordum. Ama çalışıyorum! Dosyaları yetiştiremediğim için evde devam ediyordum.
Ağrıyan boynumu bir sağa bir sola hareket ettirdikten sonra bilgisayarımı sehpanın üzerine koydum ve dosyaları toparladım. Üç saatlik çalışmamdan sonra anca bitirebilmiştim. Dosyalar yarın için hazırdı. Saate baktığımda on ikiyi geçiyordu. Şimdi yatsam, en azından yedi saatlik uykumu alırdım. Vakit kaybetmeden odama çıktım ve üzerimi değiştirip kendimi uykuya bıraktım.
_ Bugün işten sonra hazır ol. Davete gideceğiz.
_ Bende mi?
_ Evet. Önemli kişilerde olacak. Senin de orada olman gerekiyor. Sana söylediklerimi aklında tutacaksın. Dostumuzu da düşmanımızı da öğrenmen gerekiyor.
_ Peki Devrim bey
_ Yanıma yakışabilmen için bir elbise ayarlattım sana. Çıkışta Serkan alacak seni, eve uğramadan direk kuaföre bırakacak. Bugün bir saat önce bırak işi.
_ Peki Devrim bey
Son konuşmamızdan sonra onu bir daha hiç görmemiştim. İlerleyen saatlerde işimi erken bitirmiştim. Devrim beyin emri üzerine şoförü Serkan almıştı beni. Arkaya geçtiğimde, ara ara aynadan bakması rahatsız etmişti. Kafamı cama yasladım ve gideceğimiz yerde inmeyi bekledim.
_ Geldik Destan hanım
Duyduğum ses ile irkildim bir anda. Açık olan kapıdan aşağıya indim. Serkan elindeki iki kutuyu bana uzattı.
_ Bunlar Devrim beyin talimatı.
Sanırım bugün ki bahsettiği elbise vardı içinde. Peki diğeri neydi? Kafamı sallayarak teşekkür ettim ve getirdiği kuaföre girdim.
_ Hoş geldiniz. Destan hanım? '' dedi bayan sorarcasına.
_ Evet
_ Buyurun bu taraftan
Bayanı takip ederek üst katta çıktım. Gösterdiği koltuğa oturmamı istedi ve saçlarımı ben daha bir şey demeden yapmaya başladı. Yüzümdeki soru sorarcasına ifadeyi görmüş olmalı ki;
_ Devrim bey elbisenize uygun saç şeklini bize önceden bildirdi'' dedi. Kafamı sallamakla yetindim.
Adam her şeyi düşünmüştü. Bana kalacak olsa kuaföre bile gelmezdim, evde bir maşa yapar çıkardım. Erkek zevkine pek güven olmazdı. Umarım aynaya baktığımda çirkin bir şey ile karşılaşmazdım.
Üç bayan birden çalışmaya başlamıştı başımda. Biri saçımı yapıyor, biri makyajımı yaparken biri de tırnaklarıma oje sürüyordu. Fazla ilgiden uykum gelmişti yemin ederim.
Saç makyaj işlerim bitince aynadan yansımama baktım. Bu ben miydim! Saçlarım arkadan örülüp yukarıdan topuz yapılmıştı. Makyajım ise sadeydi.
_ Kıyafetinizi kabin de giyinebilirsiniz Destan hanım
Kafamı sallayarak, kutuyu aldım ve kabine geçtim. Kutunun kapağını açar açmaz çok güzel bir elbise ile karşılaştım. Dizimin dört beş parmak üzerinde, gökyüzü mavisi renginde, dallar üzerinde açıklı koyulu pembe çiçekler vardı. Elbise üç boyutluydu. Kim bilir buna ne kadar para vermişti? Diğer kutuyu açtığımda ise pudra pembesi bağcıklı bir topuklu vardı. Elbisenin pembe çiçeklerine uyum sağlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUTLU SONSUZ
RomansaBir Devrim ile Destanın hikayesi bu. Devrim; dünyanın zengin iş adamlarından bir tanesi ve büyük bir tefeci mafyanın başı. Babası Alkan Beyden kendine kalan karanlığın bir parçası. Bir anda eskiler gün yüzüne çıkar ve Alkan Bey bunun peşini bırakac...