BİR DAKİKANIZI AYIRIP OKUYUN LÜTFEN...
merhaba arkadaşlar. daha öncede söylediğim gibi bu benim ilk kurgum ve buna değer verip okuduğunuz için çok teşekkür ederim. görülme sayısı şu an da iki yüzü geçti bu beni gerçekten mutlu ediyor. fakat okuyan arkadaşlarım sizden ricam bölümleri okuduktan sonra vote vermeniz. inanın bu bu kadar zor olmamalı. wattpad de hikayelerine bayıldığım bir çok kişi var ve bazıları var ki gerçekten yazar olabilecek kapasitedeler ve ben bu zamana kadar okuduğum her kitaba oy vermişimdir. çünkü biliyorum ki o bölümleri yazan kişi buna emek harcıyor deger veriyor bunu bizim gibi okuyucularını mutlu edebilmek için yapıyor. ve bende bunu bildiğim için onlardan küçük bir oyu fazla görmüyorum. sizden yorum yapmak gibi buyuk bir sey beklemiyorum. bunun zamana ihtiyacı var biliyorum. sadece oy vermenizi rica ediyorum. yanlış anlaşılmasın oy vermezseniz yeni bölüm gelemez demeyeceğim yada yeni bölüm için herhangi bir oy sınırlaması da koymayacağım. çünkü okuduğum kitapların bir kaçında bunu yapan kişiler vardı ne yazık ki ve bu gerçekten hoş değil. ben kimseye şart koşmuyorum.
ve şunu da bildireyim. evet kitabın ilk bölümlerinde demiştim elimden geldiğince her gün bir bölüm yayınlayacağım diye ama şu anda çalışmaktayım. bu bir bahane değildir. sadece sebebini söylüyorum. gerçekten işten eve geldiğim zaman yorgunluktan direk kendimi yatağa atıyorum. ya izinli olduğum zamanlar yazabiliyorum yada az yorgun olduğum zamanlar. bu kitaba gerçekten önem veriyorum ve ne kadar yorgun olursam olayım yazmaya çalışıyorum ve bunun karşılığını da sizde hak verirsiniz ki görmek istiyorum. çünkü bu beni gerçekten mutlu ediyor. diyorum ki kendi kendime ''kitabın seviliyor beğeniliyor ve sen bu insanların beğenilerini eksik bırakma, yaz''
umarım bu yazım siz okuyucularım tarafından okunur ve anlaşılır. her şey için teşekkür ediyorum ve dip not: yarın akşam yeni bir bölüm gelebilir ve ertesi günde yeni bir bölüm gelebilir. yada bir kaç bölüm de gelebilir, bilmiyorum :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUTLU SONSUZ
RomanceBir Devrim ile Destanın hikayesi bu. Devrim; dünyanın zengin iş adamlarından bir tanesi ve büyük bir tefeci mafyanın başı. Babası Alkan Beyden kendine kalan karanlığın bir parçası. Bir anda eskiler gün yüzüne çıkar ve Alkan Bey bunun peşini bırakac...