~2.rèsz~
Későbbiekben viszont érdekes dolog történt velem, ès ettől a naptól kezdve az èletem örökre megváltozott......
Az osztályunkba belèpett úgymond "kèt szerencsétlen fiú", az egyik a másik hátán volt, úgy jöttek be, de az egyiken nagyon megakadt a szemem.Csak nèzni tudtam,hogy kik is ezek. Ez a "kèt szerencsétlensèg" beszélgettek az egyik osztálytársammal, akivel egy falun nőttem fel,ès már óvodás korom óta ismerem, a neve Jung. Nem igazán vagyok jóban vele, hiszen kicsit bekèpzelt,ès èn az ilyen emberekkel nem beszèlgetek. Na de visszatérve a kèt fiúhoz, az egyik barna hajú fiút nèztem,vagy úgymond "bámultam",amikor elgondolkodtam azon, hogy vajon milyen èlete van? Hogy hívják? Hàny èves? Hol lakik? Van barátnője? Merre van az osztálya? Egyszóval mindent megakartam tudni róla. SunHi magadnál vagy? Miért érdekel ennek a fiúnak az èlete? Hiszen nem is ismerem. Ès kitudja, lehet, hogy van barátnője.?! SunHi mi van veled? Úgyse tetszenèk egy ilyen fiúnak.
Kavarognak a gondolataim.Mèg 2 óra ès vègre haza megyek.
Miután vèget èrtek az órák, a buszhoz mentem, mert falusi lány vagyok,aki városra jár iskolába. Igaz, hogy korábban kelek, ès sokkal fáradtabb vagyok,mint a városiak. Aki falun nőtt fel ,az pontosan tudja, hogy miről beszélek.
Miután sikeresen haza èrtem beszéltem ChoHeeval, hogy meg kell találnom azt a fiút. Ez így is lett. Megtudtam a nevét,hogy hanyadikos ,és azt is, hogy ő szintén falusi. Mivel a 12sek kèpet kèszítenek, megláttam , hogy egy lány kitett egy csoportkèpet ,ahol rajta van ez a fiú. Annyira "cuki" volt a kèpen.
SunHi ébresztő!!!!!!! Ez a fiú nem veheti el az eszed. Nem lehetek belé szerelmes.2 nappal később
Miután nagy nehezen a suliba èrkeztem meg , megvártam Cho-t ès Hi-t , ők városiak,ezèrt későbben érkeznek meg a suliba.
Elakartam mondani,hogy megtaláltam azt a fiút.
- Szia Cho, szia Hi !!- mondtam.
- Szia SunHi - mondták egyszerre mindketten.
- SunHi valami baj van??- kèrdezte aggódó tekintettel Cho.
-Nincs baj ,csak van egy hírem.-mondtam,mire csak mosolyogni tudtam.
-Nah mond már- mondta Cho ès Hi kíváncsian, hogy mégis mi lett ezzel a lánnyal? Meglátta az angyalát? Talán úgy is mondhatjuk.
-Megtaláltam a fiút,akit úgy hívnak,hogy.......- és abban a pillanatban megjelent az említett személy az osztályunkban. Nem tudtam megszólalni. Még pislogni se.Teljesen lefagytam.Sziasztok. Itt az új rész, remélem tetszik. Akinek van bármi hozzászólása, vagy ötlete az nyugodtan írjon💋💋
ESTÁS LEYENDO
Too good to be true(Jimin ff) BEFEJEZETT
RomanceSziasztok. Ez a fici Sun-Hi ès Park Jimin szerelmi èletèről szól Ha szereted Jimint, vagy akár szereted a romantikus ficiket. Akkor csatlakozz :) Egy átlagos lányról szól, akinek az új suli megváltoztatta az életét örökre :D #159 in romantikus 2017...