~6. rész~
Ez nem más volt,mint Jeon Jungkook. A XII.C.osztályból.Kis aranyos,de nekem Jimin tetszik,és nem lehet egyszerre kettő. Aztán arra gondoltam,hogy átpasszolom MiHinek.
-MiHi,tudod,ki ez a srác?-már alig vártam,hogy elmondjam neki.
-Nem.Mégis honnan tudnám?-kérdi szegény MiHi,aki nem értet engem,de talán én se magamat.
-Öööö...öööhh..mmm..a nevee.....Jeon Jungkook.-már szinte vörös voltam,amikor mondtam.
-De miért?-összehúzta szemöldökét,kiváncsian nézett rám.
-Khhhmm...szóval.....tudod,hogy nekem tetszik Jimin,és Chonak pedig szerintem JHope,annyira nézi mikor bejön az osztályba,biztos tetszik neki,csak még nem meri bevallani,és....és....és...éééésss....-mondatomat félbeszakitotta.
-És mire akarsz kilyukadni?-látom,hogy nem érti teljesen,hogy mire célzok.
-És szerintem te is megfoghatnád magadnak Jungkookot,hiszen egy magasságban is vagytok ,vagy egy kicsit magasabb nálad.
-SunHi,ne kezzd el....úgyse tetszenék én Jungkooknak.
-Dehogyisnem.Na jólvan még beszélünk,mert sietek a buszhoz. Puszi MiHi
-Szia,puszi SunHi
Aznap este
-Szia MiHi,áttudod küldeni,hogy pontosan miről kellett irni referátot,mert nem tudom,és ChoHee se ir nekem vissza-már kb. fél 9 lehetett,aggódva irtam mert láttam,hogy ChoHee nincsen fent
'20 perccel később'
Még mindig nem irt vissza se MiHi,se Cho.
Akkor valami baj van.Csak irnának már vissza.Remélem,hogy nem esett bajuk.Egyszer csak megcsörrent a telefonom.Értesitést kaptam.MiHi az.Végre irt.Hála.
-Később átküldöm,mert a korházban vagyok-ahogy ezeket a sorokat olvastam,lefagytam.Minden hülyeségre tudtam gondolni,hogy elütötte a kocsi,beverte a fejét,túl adagolta magát,romlott kaját evett,lehet,hogy agyvérzést kapott,vagy rákos lett.......na jóóóó.....seeemmmmi baaj...ilyenekre nem szabad gondolni.
-Miért? :O :O :O Mi történt?-már szinte reszkettem annyira ideges voltam,hiszen aggódom értük,mert ők a testvéreim.
-Hogy is mondjam...Cho eltörte a karját
-Mégis hogyan?-meglepetten olvastam
-Valahogy ráesett a karjára,vagy nem tudom,de most gipszet tesznek rá.
-És melyik karját törte el?
-Jobb.
-Pfff....akkor nem fog jönni egy ideig suliba
-Hát nem
Másnap
Az egész nap szinte ChoHee nélkül borzasztóan unalmasan telt.Ekkor döbbentem rá,hogy nélküle nem olyan a suli.Hárman az igazi.Három a magyar igazság.
De igy elég unalmsan és lassan is telt.
Német óránk következett.Ja igen,és annak ellenére,hogy ChoHee nincs itt,a két fiú(Jimin és JHope) mindig bejönnek ,szinte nincs olyan nap,hogy a lábukat be ne tegyék.
Becsengettek.A két fiú még mindig bent van,más szóval én a helyükben repülnék ki.Hogy miért? Mert a német tanárnőnk szigorú,és nem hinném,hogy örülne két XII-esnek.Vagy másképpen fogalmazva, "a tanárnőnk kihajtja őket,mint macskát szarni". :)))
Ennek ellenére Jimin bent ül,helyet foglalt az ablak felőli hátsó padokban. Én pedig a középső padokban a második sorban.
Bejött a tanárnőnk.Észrevette a fiúkat,hogy ők nem IX-esek,és az egyiket meg is szólitotta. Na vajon ki lehetett az ? Vajon? Hát nem más volt,mint Jimin.
-Téged hogy hivnak?-a tanárnőnk szúros szemmel nézett Jiminre.
-Park Jimin.-szegény Jimin, annyira sajnáltam.
-Hanyadikos vagy?-újabb kérdést tett fel a tanárnőnk.
-XII.A-s.-szerénye válaszolt Jimin.
-És mit keresel itt bent?-ez a tanárnő,biztos kiküldi Jimint.
Néztem őt.Figyeltem minden egyes mozdulatát,a legkisebb vonásait is.A szemét,ahogy a fények játszanak benne,az arcát mikor észre veszi,hogy nézem és grimaszol,a száját ahogy széles mosolyra húzódik.Csak néztem komoly tekintettel.....mert az igazság az,hogy ilyenkor én vagyok a legboldogabb ember a világon.
Sziasztok.Remélem tetszett ez a rész is,ha igen jelezd :D
ESTÁS LEYENDO
Too good to be true(Jimin ff) BEFEJEZETT
RomanceSziasztok. Ez a fici Sun-Hi ès Park Jimin szerelmi èletèről szól Ha szereted Jimint, vagy akár szereted a romantikus ficiket. Akkor csatlakozz :) Egy átlagos lányról szól, akinek az új suli megváltoztatta az életét örökre :D #159 in romantikus 2017...