Levél 2

229 28 0
                                    

~ JHope szemszögéből ~ 

- Jimin, tesó . Olyan hat felé menjünk már el bulizni . Bulizzuk át az éjszakát - mondtam

- Rendben , de BoMi is akar majd jönni . - motyogta 

- Akkor jön velünk , és kész . 

- Csak annyi a gond , hogy a szülei nem engedik bulizni . 

- Hát akkor mi a f"szomért vagy együtt vele ? - nem értem , hogy miért van együtt vele , ha a csajt nem engedik sehová . 

- Tudod , nem én akarok együtt lenni vele.... - a hangjában szomorúságot hallottam . 

- Akkor ? 

- Hát anyám miatt . Azt akarja , hogy BoMi legyen a barátnőm , mert ő amolyan "gazdag lány" ...

- Mit érdekel anyád véleménye ?? Szereted egyáltalán BoMit ?? - nem értem ezt a Jimint . Olyan , mint egy pincsi kutya ::)) 

- Hát nem szeretem ...de muszály vele legyek . 

- Miért ? 

- Mert akkor nem hagyják rám a házat .. és kitiltanak a családból - na ez már bosszantott nagyon . Nem tehetik tönkre az életét .

 - Figyelj tesó . Én csak az igazat mondom , és a legjobbat akarom neked. Ne hallgass anyádra . Te már felnőtt férfi vagy. Azt csinálsz , amit akarsz . Te döntöd el , hogy mi a legjobb , és nem a szüleid . Azt válaszd , akit szeretsz . Szerinted nem látom azt nap , mint nap , ahogy SunHi szenved miattad . Tesó , ő szeret téged . Ő nem olyan lány , mint BoMi . Ő miattad szeret , és nem a pénzedért , meg a családodért . Ha kicsit is érzel valamit SunHi miatt , akkor menj ....Menj tesó , fuss utána . Hozzd rendben ezt az egészet , amig még nem késő . Hidd el bánni fogod . 

- Köszönöm . - csak ennyi tudott mondani - ugyan nincsmit tesó , érted bármit ..de most jó lenne ha kitalálnál valamit . Mit mondasz BoMinak meg a szüleidnek ? 

- Fogalmam sincs . BoMinak nem lenne jó , ha azt mondanám , hogy bocsika , de szakitok veled , mert SunHit szeretem ...és már többé nem kellessz ..de nem ? Anyámnak meg , hogy nem érdekel a vagyon , meg a ház ...és az se érdekel , hogy kitagadtok ...Én SunHit szeretem , és nem BoMit . Én a szivemet követem ...A többi ember véleménye meg nem érdekel ...mindenki azt mond rólunk , amit akar . Ha kell elmegyek innen messzire ..és soha többé nem látok engem ...

- Hát valahogy igy ke..- kopogást hallottam az ajtón , fogalmam se volt , hogy ki az - ööhm ...bocsi tesó , majd beszélünk - ezzel le is tettem a telefont 

- Igen ? - kérdezem meglepedten 

- Szabad ? - ekkor benyitott SunHi . Ez igaz , ha beszélünk egy adott személyről , azt megérzi . 

- SunHi t-te mi-mit keresel itt ? Amugy gyere be nyugodtan - belépett a szobámba és mindehol körbe nézett . Láttam rajta , hogy tetszik a szobám ...

- Nagyon szép a szobád . Amugy nem akarlak zavarni , csak egy levelet hoztam neked ChoHeetől. Azt mondta olvasd el - ekkor már a kezembe is nyomta a levelet ...én pedig lesokkoltam , hogy miért irt nekem ez a lány levelet ...mikor nem is ismerem . 

- Ööö..ööm rendben elolvasom - bólintottam ...majd elköszönt , és kiment a ajtón . Engem pedig itt hagyott ezzel a levéllel . Nem tudom , hogy jó ötlet , hogy kibontsam - e ? Na egye fene ...egyszer ugyis el kell olvassam . 

Kinyitottam a levelet , majd elkezdtem olvasni a sorokat ....

" Kedves, JHope " 

Too good to be true(Jimin ff) BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora