Nem szeret

218 25 0
                                    


~ ChoHee szemszögéből ~ 


       Két hét telt el , amióta elmentem dolgozni . Nagyon szeretek itt lenni :D Sok új barátom lett . És...éés megismertem Aaront ..Azt kell mondjam , hogy szerelmes lettem belé . Ő elfelejtette velem JHopeot . 

- Aaron. Figyelj egy perc , és jövök - túl akartam kiabálni a zenét . Úgyanis az egyik havernak születésnapja van . 

- O..oké - mondta , majd bólintott egyet .

Kimentem gyorsan a mosdóba , megmostam az arcom . Aztán kimentem a friss levegőre , mert a fejem szétmegy a hangos zenétől . A gondolataimat a telefonom rezgése zavarta meg. Kivettem a kabátom zsebéből , és JHope neve villogott . Vajon mit akar tőlem ? Miért keress engem hajnali egykor ? 

- Halo ? -szóltam bele 

- ChoHee , JHope vagyok . Kérlek hallgass meg . - mondta rekedtes hangon 

- Mondjad 

- Emlékszem Rád . Emlékszem az együtt töltött időre . Mindenre . Érted ? A leveled segitett . Köszönöm Cho . Nagyon szeretlek - hadarta el az egész mondanivalóját .

- Tessék ? - nem értettem , hogy még mindig szeret engem , ennyi idő elteltével . 

- Szeretlek , ChoHee . Egyedül téged szeretlek  - éreztem a telefonon keresztül is , hogy mosolyog , és hogy boldog . 

- Sajnálom , JHope - a szivem majd meg szakad , de muszály lesz elmondanom az igazat . 

- Mit ? - halkan kérdezte , de én igy is hallottam . Tudom , hogy most váratlanul éri amit mondani akarok 

- Figyelj , JHope . Én már nem szeretlek . Itt van nekem Aaron . Őt szeretem , vele vagyok boldog. Nem tudom , hogy gondoltad , hogy ennyi idő után várni fogok rád , és szeretni . Rosszul gondoltad . Sajnálom , JHope . De nem akarok neked hazudni . - ezzel bontotta is a vonalat . 


~ JHope szemszögéből~

 - .........Sajnálom, JHope. De nem akarok neked hazudni - mondja szerény hangján . Ezzel le is tettem 

Hogy a picsába lehettem ennyire hülye ?? Mit gondoltam ? Hogy majd a karjaimba fog ugrani , és velem lesz boldog ? Nem hiszem el . Miért nem emlékeztem rá hamarabb ? Miért most ? Amikor már nem lehet az enyém ?? Óhh a francba . Most mit tegyek ? Szeretem ChoHeet . De ha ő nem ...akkor mit tegyek ? 

Idegességemben megfogtam a széket a falhoz vágtam . Az asztalról mindent leboritottam . Csaptam - vágtam a falat . Mindent szétszedtem . Már az ajtón dörömböltek , amikor is  Jimin lépett be , értetlen fejet vágva. 

- Héy, haver . Mi történt ? Nyugodj le ...- lefogta mindkét karomat . Már nem tudtam menekülni . De amúgyse tudnék , mert valljuk be Jimin sokkal izmosabb , és erősebb , mint én 

- N...ne..nee..neem sz..szee..szerreet - sirva fakadtam . Igen, sose szoktam sirni egy lány miatt . De Ő a kivétel . ChoHeeért bármit megtennék 

- Semmi baj , JHope . Megoldjuk . Érted ? Megoldjuk ketten . - mondta , majd átölelt . 

- Na kérlek , ne sirj . Nem vagyunk mi lányok . Erősnek kell lenned . Szerintem még visszakaphatod ChoHeet . Légy türelmes . - azt hiszi , hogy ilyen könnyü az 

- Nem . Hogy a f'szba legyek türelmes ? Mikor ő volt türelmes ? Én nem tudok várni . Érted ? Nekem most kell ChoHee . Szeretem , tesó . Teljes szivemből szeretem . - már kiabáltam Jiminhez . Hogy legyek türelmes ? Az nem én vagyok . 

- Én is meg kell oldjam . Mindenki úgy tudja , hogy BoMivel vagyok együtt . Szakitanom kell vele. És elmagyarázzak mindent SunHinak . Akkora egy barom vagyok . - ezen már felnevettem . Bevallotta, hogy egy barom . Ő az én tesóm :) 

- Mindenketten azok vagyunk - ő is nevetett velem együtt 

- Rendben . Oldjuk meg amit elrontottunk .- állt fel , majd az ajtóhoz indult 

- Menjünk -  mindketten elindultunk , hogy kijavitsuk , amit elrontottunk 



Too good to be true(Jimin ff) BEFEJEZETTOnde histórias criam vida. Descubra agora