Miután Park Jimin bevallotta,hogy szeret , én csak bámultam magam elé, a szám is nyitva maradt(még véletlenül berepül egy légy a számba) :))
-Csukd be a szád, még berepül egy légy-kacsintott egyet Jimin
- De ,de nem hiszem el ,hogy Te ,pont Te, Park Jimin , szeretsz egy ilyen lányt mint én -csodálkozva vártam válaszát, amikor megszólalt
-Már az első nap, mikor megtudtam, hogy szeretsz, azóta olyan érzéseket váltottál ki belőlem, hogy egyszerüen azt éreztem, hogy meg kell ismerjelek . Tudtam, és éreztem is , hogy te más vagy , mint a többi lány. De pont ettől vagy, oly különleges számomra , talán ezért is szerettem beléd. - az utolsó mondatától azt hittem hogy sokkot kapok , és elájulok. Most sem hiszem el , hogy Park Jimin szeret egy ilyen lányt mint én?
- És ha már viszont szeretsz engem ,mert úgy is tudom,hogy egy ilyen pasinak , mint én senki se tud ellenállni- ohh Park Jimin , te az az egoista fejed :)) - ha már akkor járhatnánk is nem? Vagyis SunHi lennél a barátnőm ? - egyszerre könnyezni kezdtem. Letérdepeltem , és a két kezemet az arcomra helyeztem , hogy ne lássa , hogy sirok. Ezután pedig letérdepelt mellém ,majd a két karjával szorosan megölelt engem , és puszit adott a fejemre . Később pedig boldogan visszamentünk az iskolába , de ChoHeet és JHopeot nem láttam . Vajon hova vihette?
~ChoHee szemszögéből~
Logika óránk volt , amikor ez a két tökkel ütött barom idejöttek hozzánk , és megragadták a csuklónkat, majd kihurcoltak bennünket. Az idióta portás még kienged bennünket . Hát ezt nem hiszem el. Hogy lehet mindenki ilyet hülye ? A tanárok leszarnak bennünket , de mi is őket. Na mindegy. JHope erősen ragadta meg a csuklómat , amit kiakartam szedni , de hiába sokkal erősebb , mint én . Csak az a kérdés ,hogy hova a francba akar engem vinni . Ja igen , és Jimin SunHit. Ők egyenesen mentek , de mielőtt elmentek volna ...ránéztem SunHira, akin láttam , hogy fél és retteg Jimintől , de nem tehet semmit , ahogy én se. Valami park felé vettünk az irányt, ahol egy templom is volt. Gondolom nem akarja JHope a remény megbánni a bünneit? Mert én akkor mentem el. De nem ,nem mentünk a templom felé, hanem ahogy parkba értünk JHope lelassitott , és a csuklómat elengedte ,majd a kezünket összekulcsoltuk. De hogy miért? Azt én se tudom . Attól függetlenül , hogy vele voltam , még jól esett. Majd végül megszólaltam.
- JHope , hallod, miért hoztál ide ? - kérdeztem szerényen ,de kicsit idegesen is.
- Mert szeretek itt lenni. Ide jövök , ha valami bánt. És te vagy az első , akit idehoztam- mondja, majd kicsit elpirul.
-Mégis miért? - amit mondott el se tudtam hinni .
-Mert te vagy az egyetlen személy , akiben megbizok. - nem hiszem el , mondjátok hogy süket vagyok . Könyörgöm. Ezt biztos rosszul hallottam.
-Tessék?- kérdezem ledöbbent arccal.
-Igen, jól hallottad- ahogy kimondta, közelebb hajolt hozzám , majd megcsókolt. És én engedtem . Ha hiszitek , ha nem , én és JHopepal a park közepén álltunk , szenvedélyesen csókoloztunk.
Sziasztok. Először is Boldog Karácsony 2-öt kivánok :)) XD Másik , itt az új rész. Sajnálom , hogy rövid lett , de nem volt ötletem , hogyan irjam tovább . Köszönöm , hogy sokkan olvassátok ezt a szarságot. Jól esik, és a sok vote-otot is szeretném megköszönni. Legyetek jók :)
VOUS LISEZ
Too good to be true(Jimin ff) BEFEJEZETT
Roman d'amourSziasztok. Ez a fici Sun-Hi ès Park Jimin szerelmi èletèről szól Ha szereted Jimint, vagy akár szereted a romantikus ficiket. Akkor csatlakozz :) Egy átlagos lányról szól, akinek az új suli megváltoztatta az életét örökre :D #159 in romantikus 2017...