Szerelem

219 23 2
                                    



    - Jungkook. - ahogyan megtekintettem gyönyörü mosolyát ...eltudtam volna olvadni 

- Nagyon szeretlek , MiHi - közelebb hajolt hozzám  , pár centi volt az ajkaink között , majd az ajkai az enyémekre tapadtak...megcsókolt ...de ez nem olyan volt , mint a többi . Minden benne volt . Éreztem , hogy tényleg szeret , hogy tényleg csak engem akar . Minden szeretete benne volt . Én pedig a fellegekben járhattam , mert pár perc múlva Jungkook legyezgetett , amolyan "Föld hivja MiHit...hahóóó " mondhatott . 

- Ja , mi ?? óó semmi , csak elbambultam - mondtam 

- Hát azt észrevettem - elröhögte magát , majd szorosan magához ölelt , és újra megcsókolt . Csak azt vettem észre , hogy az ágyon fekszek  , Jungkook alatt . Ő pedig végig csókolta a nyakam , és egyik részét ki is szivta ...gondolom holnapra látszani fog elég jól . 

Majd levette felsőjét , és amint megpillantottam a jól kidolgozott testét , tátva maradt a szám .

- Tetszik ? mi ?? - rám pillantott , majd elmosolyodott , ahogyan én is ezt tettem . 

-  Hááááááááát - nyújtottam el az "á" betüt - Hmmm, lehetne jobb is - kacsintottam rá , de nem gondoltam komolyan , hiszen igy is eszméletlenül szexi teste van . 

- Mi az , hogy lehetne jobb ? - kérdőre vont , felhúzta szemöldökét . Én egy szót se szóltam , csak elnevettem magam . Na jó kitört belőlem a röhögés , pontosabban a vihogás . Ő pedig erre dühös arcot vágott , majd elkezdett csikizni , jól tudja , hogy utálom . Már nem birtam tovább , annyit csikizett ...

- Kérlek , nee ...hagyd abba ...Jó visszavonom , amit mondtam . Szexi tested van - még egy ideig csikizett , majd abbahagyta .

- Azért mondom . - majd folytatta ahol abbahagyta . Vagyis újra felém mászott ...és levette rólam a pólómat , majd a melltartomat kezdte volna kibonta , de nem járt sikerrel . 

- Jungkook... én még szüz vagyok ...- ekkor abbahagyta , majd leszállt rólam 

- Haragszol rám ? - kérdeztem értetlenül , mert egy szót se szólt . 

- Nem . Figyelj , MiHi . Én várok rád , bármennyi időről is lenne szó . Nem szeretném siettetni a dolgokat . Nem akarom , hogy megbánd - mondta , és rám mosolygott . Belőlem meg kitört a sirás . Hiszen , hogy lehet ez a fiú ennyire aranyos , és megértő ? 

- MiHi , ne sirj .- mondta halkan , én pedig abba hagytam a sirást .

- Nem sirok , csak boldog vagyok veled .- szorosan a mellkasához bújtam , ő pedig egyből vissza is ölelt . Nem tudom meddig maradhattunk igy , mert behúnytam a szemem , majd elaludtam .




Sziasztok ...itt az új rész . Remélem tetszett nektem . Sajnálom , hogy ilyen rövid lett . De legközelebbi hosszabb lesz . Hamarosan befejezem ezt a fanfictiont , és hozom a második évadját is . Remélem örülni fogtok . Addig is , akinek tetszett jelezze ...

Too good to be true(Jimin ff) BEFEJEZETTTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang