Én és JHope elindultunk az iskola felé, hiszen nem hiányozhatunk egész nap. Kézen fogva mentünk. Nem bánom , de ez nem sok igy egy nap alatt ? Hiszen , eddig hozzánk se szóltak, csak bámultak bennünket. Talán nem láttak még fehér embert?? Barmok. És most már csókoloztam életem szerelmével pont Jimin születésnapján, ja meg kézenfogva megyünk, mint valami szerelmes párok. Valaki ezt nekem elmagyarázná ? Mert én nem tudom felfogni. Miután beléptünk az iskola épületébe , megpillantottam SunHit és Jimint , ahogy épp csókoloznaaak ??? Miiii ?? A mai nap mindenki megbolondult? Oda siettem SunHihoz , hogy ez mi a franc? A szülinapos csak úgy lesmárolja?
-Khhmmm , bocsika egy percre elkérném ...-kérdőn tekintettem Jiminre, aki csak bólintott, hogy elvihetem
Kimentünk az udvarra , ahol épp kérdőre voltam ezt a lányt.
-SunHi, ez mi volt? Mégis micsoda dolog , hogy mindenki előtt lesmárol? Ti most együtt vagytok? De azt mondta , hogy nem is jösz be neki...Vagy ezt nem értem. Magyarázd már el- szegény én , semmit se értek már.
-Hááátt izéééé..... Cho...szóval , az van , hogy miután ti ketten balra tértetek, mi egyenesen, és Jimin valami szállodába vitt, ahol kért kulcsot , majd felmentünk a szobába....ahol megcsókolt.-magyarázza nekem SunHi , én csak tátva szájjal hallgatom.
-Mi az , hogy megcsókolt?- meglepedten kérdezem.
-Igen , megcsókolt....ééss bevallotta, hogy szeret- na ekkor szakadt el a cérna. Mi vaaan??? Jimin szereti SunHit?? Na ezt életemben nem gondoltam volna. Azta :O
-És úgye ti ketten....izzééé??
- Mit akarsz ezzel mondani?
-Hát hogy izééé....na hogy mondjam....
-Hogy lefeküdtem vele? -bólintottam- Nem, fúúúj ...Cho, ilyesmit azért nem akarok ilyen fiatalon kipróbálni ...hogy gondoltál ilyesmire?- na ebben a pillanatban szégyeltem el magam. De nagyon.
-Hát , ha szállodába vitt, akkor gondoltam ,...hogy..-belevágott a mondatomba
-Nem , nem nyugi. Ha lesz is , te leszel az első , akinek elmondom . Na de várjunk csak. Ti meg merre voltatok? Mit csináltatok? -kérdezi szemöldökét felhúzva....szokása....
-Hát elvitt a templom közelébe lévő parkba....elsőnek azt hittem , hogy a templomba visz , hogy megbánja a büneit, ....de tévedtem. Megfogta a kezem , majd megcsókolt.
-Mii??? Téged is megcsókolt ?? Nekem van olyan érzésem , hogy ezek összebeszéltek. Na a francba velük. - mondja nevetve. De igaza is van. Két barom.
-Szerintem is. Igazad van. Két barom, akik csak kihasználnak. Pont bennünket smárolnak le? Miért nem ribancokat? Hmmm?? Van elég ebben a kibaszott iskolába. Ha JHope játszadozik velem. Kibelezem. De előbb jól megverem. És aztán. Segitesz ?- szerintem a vérnyomásom 200 felett van, de semmi baj. Ki kell adni a düht.
-Persze, hogy segitek. Bármiben. Csak szólj :D
- Oké, de lassan menjük, keressük meg ezt a két barmot, mert már csengetnek.
-Rendben
Mind a ketten elindultunk az osztályunk felé, ahol megpillantottam, hogy JHope smárol egy ribanccal. WTF?? :O Mi az hogy smárolnak ? Lehet, hogy az a ribanc a barátnője? Az nem lehet. Én megtépem azt a ribancot . Esküszöm , hogy a holnapot nem élit túl. Oda rohantam , rámásztam a csaj hátára, majd a haját jó erősen meghúztam. Ekkor éreztem, hogy valaki lefogott. Jimin. Na Jimin húzz a jó büdös francba.
-Jimin, engedj el. Engedj el , te barom. .....Süket vagy?- azt hiszem, hogy ekkor szerettem bele JHopeba, és nem akarom , hogy más valaki hozzá nyúljon.
-Cho , nyugodj már le. - még most se engedett el, még szorosabban fogott. Ránéztem dühösen JHopera
-JHope veled még kell beszéljek. Te rohadék.- azt hittem , hogy abban a pillanatban megfojtom mind a kettőt.
- Rendben. Óra után, gyere a parkba, ott megbeszéljük.-mondja kicsit nyugodtan.
Óra után , ott vártam a parkba , ráadásul rohadt hideg van kint....amikor két kezet éreztem a derekamon. Lassan megfordultam.....
Sziasztok. Hálásan köszönöm nektek az 500 felett lévő megtekintést , és a 80 vote-otot. Itt az újabb rész, remélem tetszik, annak ellenére, hogy szar lett. Hogy tetszik nektek ChoHee személyisége ?? Ha tetszett a rész, jelezd. Köszönöm. A kövi részt még lehet, hogy ma hozni fogom. De nem igérek semmit. Legyetek jók :D
KAMU SEDANG MEMBACA
Too good to be true(Jimin ff) BEFEJEZETT
RomansaSziasztok. Ez a fici Sun-Hi ès Park Jimin szerelmi èletèről szól Ha szereted Jimint, vagy akár szereted a romantikus ficiket. Akkor csatlakozz :) Egy átlagos lányról szól, akinek az új suli megváltoztatta az életét örökre :D #159 in romantikus 2017...