Óra után , ott vártam a parkba , ráadásul rohadt hideg van kint....amikor két kezet éreztem a derekamon. Lassan megfordultam.....
JHope állt velem szemben, és láttam rajta, hogy kezdené a magyarázatát , de közbe szóltam
-JHope, ki a franc , az a ribanc? - motyogtam.
-Öö..hmmm...ő csak rám mászott és megcsókolt- mondja kicsit idegesen, de láttam rajta, hogy nem az igazat mondja, mert a szemével a földet bámulta.
-Persze, már a ribancra kened az egészet? Néz a szemembe, JHope....haaa veled beszélek- megemeltem a hangomat, hiszen robbantam szét az idegességtől.
-Na jóó...ő az exem ,de csak 2 hónapot jártam vele, semmi komoly. Hidd el.-most már mélyen a szemeibe nézhettem, és láttam rajta, hogy az igazat mondja.
-Rendben, hiszek neked.- és az ő ajkai az enyémekhez tapadtak. Megcsókolt. Újra. És én engedem ,mert szeretem ezt a barmot . Pedig meg se érdemli.
Éreztem, hogy boldog vagyok, és hogy teljes szivemből szeretem. De ez csak az én titkom. Csak ti tudjátok, kedves olvasók , senki más. Senkinek se tudnám megmagyarázni, hogy miért szerettem belé. Lassan visszamentünk a suliba, ahol mindenki csak bámult minket, mert az igazat megmondván , egymás kezét fogtuk. Nem is álmodtam volna, hogy egy ilyen "helyes" barátom lesz. De Köszönöm neki . Mi ??? Barátom?? Miket hordok én itt össze ? Mégis mióta a barátom? Ő nem a barátom, ő csak egy fiú, aki megcsókolt , és akinek a kezét fogom.
Másnap
~SunHi szemszögéből~
Mindent elmeséltem Chonak , és ő is nekem. Szünetben mentem MiHivel venni kaját ,mert a ChoHee drágaszágg lusztaaa(szerk). Majd Jimin válát éreztem , ahogy nekem jött. És még bocsánatot se kért. Hozzám se szólt. Mérges. Látszik a tekintetéből. De mégis miért mérges? Tegnap még szenvedélyesen csókoloztunk , most meg haragszik rám. Nem értem. Nem értem, Park Jimint. Ezek a fiúk bonyolultak. Ha haragszik rám, haragudjon.
Az második óra is eltelt. Szünetben mentünk wcre hárman, és megláttam , hogy Jimin két csaj ölel át, én meg erre 'Mi a fassszzz...' kik ezek a ribancok??? Hogy képzeli ezt? Egyik napról a másikra lecserélt? Na jó akkor tudod mit Park Jimin? Rohadj meg. Bár ne ismertelek volna meg. Ha te is igy akkor én is ilyeen leszek. Elmehetsz a picsába .
SunHi, mély levegőt, semmi baj . Nem lesz semmi baj- ezeket gondoltam magamban.
Talán elfelejtette Jimin, hogy én szeretem Őt? Talán már , ő se szeret? De miért? Csak kihasznált?? Van egy olyan érzésem , hogy összeomlik minden. És megjelent egy könnycsepp az arcomon, és egyre több lett. Padlótfogtam . De fel kell hogy álljak. Erős vagyok.
Héy' Sziasztok. Sorry, hogy ilyen szar lett, de úgy érzem , hogy nincs ihletem a tovább iráshoz. Ez nem azt jelenti , hogy befejezem . Dehogyis. Csak lehet , hogy később lesz rész, mert nem tudom folytatni. Remélem , hogy tetszett. És nagyon remélem ,hogy 2017ben is lesznek , akik olvasni fogják. Ha tetszett jelezd...:D
ESTÁS LEYENDO
Too good to be true(Jimin ff) BEFEJEZETT
RomanceSziasztok. Ez a fici Sun-Hi ès Park Jimin szerelmi èletèről szól Ha szereted Jimint, vagy akár szereted a romantikus ficiket. Akkor csatlakozz :) Egy átlagos lányról szól, akinek az új suli megváltoztatta az életét örökre :D #159 in romantikus 2017...