~Jimin szemszöge~
Érzem hogy valaki a kezemet szoritsa, és erős fájdalmat érzek a fejemben. Hallom, ahogy kint a madarak ciripelnek, ahogyan az emberek kint zenélnek, ahogyan nevetgélnek teljes szivükből, ez engemet is boldogsággal tölt el . Lassan kezdtem kinyitni szemeimet, amikor megláttam a mellettem alvó SunHit . Olyan édesen aludt.....bár megcsókolhatnám.
Körbe néztem , és észrevettem , hogy kórházban vagyok. A lábam gipszben, a bal karom ugyanúgy . És semmimet se tudom mozgatni . Mindenem fáj . Rettenetesen . És vajon, hogy kerültem ide ? Mi történt velem ? Minden olyan homályos....Nem emlékszem , hogy mi történt . Megszoritottam SunHi kezét, ő pedig szép lassan kezdett ébredezni .
- Jimin....Úristen....végre , hogy felébredtél.....Köszönöm Uram, hogy visszaadtad nekem - mondta majd hirtelen könnyek teltek meg a szemében annyira örült.
- Neked is szia , SunHi. Meddig aludtam ? És mi történt velem ? - kérdeztem rekedtes hangon. Ezek szerint nem csak a testemmel meg az emlékekkel van bajom , hanem még a hangom se a legjobb.
- Te tee emlékszel a nevemre ? Jajjj annyira örülök . - kicsit szünetelt...elkomolyodott....mély levegőt vett , majd folytatta tovább - Hát kómában voltál lassan 2 hete - ekkor megint megállt . Tessék ? 2 hete kómában fekszek ? Azigen....- értetlenül néztem rá , majd folytatta .
- Azt hittem , hogy sose ébredsz fel - megint elsirta magát, megölelném ,de mozdulni se tudok.
- Kérlek , SunHi. Ne sirj többet. Most már itt vagyok . - mondtam , a jobb kezemmel felemeltem a fejét - gyere ide - suttogtam halkan , amit meg is hallott és közelebb jött hozzám , majd megcsókoltam szenvedélyesen , ő pedig pár másodperc után visszacsókolt . Boldog voltam , boldog a szivem . Szeretem ezt a lányt , de egy valamit mégse mondtam el neki . Mintha hallotta volna a gondolataimat, egyből megkérdezte
- Mi....Miiért csó...csókoltál meg ? Mielőtt volt a baleset a suliban nagyon mérgesen néztél rám , mintha haragudtál volna rám. Ezért is sirtam , ezért is láttál engem szomorúnak . Azért voltam szomorú másrészt , mert ott voltál azokkal a lányokkal , és érzem , hogy valamit titkolsz előlem , amit remélem hamar elmondasz . Én pedig , a hülye , aki meghallotta , hogy balesetet szenvedtél , rosszul lettem , azután pedig jobban lettem és se szó se beszéd , elindultam a kórházba , hogy veled legyek , és azóta is itt ülök , és vártam , hogy felébredj . - amint ezeket kimondta minden az eszembe jutott , hogy a suliban voltam , csajokat ölelgettem , láttam SunHit sirni , majd JHopeal elmentünk lazitani , majd elcsúszott a kocsi , mert közben veszekedtünk SunHi és BoMi miatt. BoMi , az exem , és vissza akar szerezni , de nem tudok dönteni , mert SunHi szép , okos , kedves , de vele nincs közös emlékem , mint BoMival . Nem tudom , hogy hogyan mondjam el neki , hiszen ő jobb fiút érdemel nálam , ezért "haragudtam" rá, vagyis tettettem . Nem engedhetem magamhoz közel , de most mégis megcsókoltam , vágytam ajkaira.
- SunHi , azért voltam veled ilyen , mert szerintem jobb fiút érdemelsz nálam . BoMi, az exem , újra akar velem járni . Érted ? Ezért viselkedtem veled igy , de most már rájöttem , hogy te minden idődet rám szántad , egy kómában lévő fiúra , csak mert szeretsz . És ahogy látom BoMi nem jött be - mondtam lehajtott fejjel ....ahogy látom ő se tud szóhoz jutni , ahogy én se . Nagy csend lett közöttünk , megtörte a csendet , majd megszólalt .
- Szeretlek , Jimin - ahogy kimondta , megcsillogtak a szemeim , és boldogsággal tölt el , hiszen ezek után is szeret engem .
- Én is szeretlek - majd az ajkaim az ő ajkaira tapadtak ....és szenvedélyes csókcsatába kezdtünk.
Sziasztok . Remélem már sokan vártátok az új részt , és remélem tetszett a Jimin szemszöge is , azért irtam az ő szemszögéből , hogy értsétek meg , miért haragudott SunHira , és hogy visszatért az exe ...Vajon tényleg SunHit válassza , vagy visszatér az exéhez ? Ez majd a következő részben kiderül , és még sok más dolog is . Addig is, akinek tetszett , jelezze :D Legyen szép hetetek :D
CZYTASZ
Too good to be true(Jimin ff) BEFEJEZETT
RomansSziasztok. Ez a fici Sun-Hi ès Park Jimin szerelmi èletèről szól Ha szereted Jimint, vagy akár szereted a romantikus ficiket. Akkor csatlakozz :) Egy átlagos lányról szól, akinek az új suli megváltoztatta az életét örökre :D #159 in romantikus 2017...