Figyelem!!!!! 18+os rész !!!!
~ Jimin szemszöge ~
Muszály lesz hogy mindent jóvvá tegyek . BoMi , csak egy ribanc, aki a pénzem miatt van velem . Anyámnak is csak teszi a szépet , szinte az anyjának tekinti . De nem . Ez igy nem mehet tovább . Én szeretnék egy rendes kapcsolatban élni , és nem olyanba , ahol a pénz több szerepet kap , mint az igaz szerelem . Nem is értem meg saját magamat . Hogy lehettem köcsög, hogy ott hagytam SunHit . Nap , mint nap sirt . Miattam . Csakis miattam sirt , mert én összetörtem a szivét ....apró darabokra . És ezeket az apró darabokat újra össze kell ragasszam . Azt akarom , hogy újra helyet adjon a szivében.
Miután JHopeal megbeszéltük a dolgokat...ő elment segitséget kérni , egy másik haverjától , hogy hogyan tudna elmenni Magyarországra , arra a helyre , ahol ChoHee is van , hogy megkeresse , és személyesen beszéljen vele .
Én pedig arra gondoltam , hogy bocsánatkérés képpen elhivom SunHit egy igazi randira , mert megérdemli. Amúgyis szerintem még nem hivták el randira , de akkor nekemm adatik meg , hogy az első fiú legyek , aki elhivja őt randira. Még ki kell válasszam a tökéletes helyet ...de szerintem az hamar meglesz . Csak azt kellene elintézem , hogy hogy fogok SunHival beszélni . Már nincs suli . Nyár van . Lehetséges, hogy már talált magának valaki mást ? Áh nem hinném. Ő nem olyan . Nem olyan , mint a többi ribancok .
Szerintem személyesen kellene elmenjek SunHihoz . Csak kivel menjek el ?? De van egy jó ötletem . Irok neki tesóm telójáról , hogy jöjjön el a legközelebbi parkba .
Én : Szia SunHi . Kérlek gyere el a legközelebbi parkba . Beszélni szeretnék veled :D
SunHi : Ki vagy te?
Én : Majd megtudod , de kérlek gyere el . Bizz meg bennem . :)
SunHi : Mégis, hogy biznék meg egy idegenbe ? Lehet, hogy bántani fogsz .
Én : Ne hülyéskedj . Nem foglak bántani . Én leszek a legjobb meglepetés számodra .
SunHi : Rendben . Hányra menjek ?
Én : Körülbelül 2 óra jó lesz ?
SunHi : Tökéletes .
Még van 1 órám , hogy készülödjek . Remélem , hogy tényleg el fog jönni . És nem ver át .
Már mindent lefoglaltam ...készen állok a randira .
*1 óra elteltével *
Már itt ülök a parkba , amikor megláttam , hogy SunHi kiszáll az egyik fekete kocsiból . Nagyon gyönyörüen néz ki . Mint mindig . Ő nem olyan lány , aki 50kg sminket tesz , és nem nyávog , nem visel kivágott felsőt, a feneke se látszik ki ...nem visel mini nadrágot . Egyszerüen igy tökéletes . Ő a természetes szépség .
Elindult volna egy irány felé , de észrevett engem . Lassan ide is ért , amikor megszólalt .
- Jimin , te mit keresel itt ? - nézett mélyen a szemembe .
- Ööööhmm ...én voltam , aki irt neked sms-t - mosolyogtam .
- És mégis miért ? Mit akarsz ? - kérdezte ...a szemkontaktus még mindig meg volt közöttünk . Muszály lesz elmondjam az igazat . Igen, Jimin muszály lesz . Ne idegeskedj . Nem fog megenni . És remélem hogy tökön se fog rúgni . :))
STAI LEGGENDO
Too good to be true(Jimin ff) BEFEJEZETT
Storie d'amoreSziasztok. Ez a fici Sun-Hi ès Park Jimin szerelmi èletèről szól Ha szereted Jimint, vagy akár szereted a romantikus ficiket. Akkor csatlakozz :) Egy átlagos lányról szól, akinek az új suli megváltoztatta az életét örökre :D #159 in romantikus 2017...