Hermiona šla hned po škole do Nebelvírských ložnic, aby se trochu prospala. Poslední dobou toho měla hodně a učení přibývalo. Ron šel s ostatními kamarády a taky hráči famfrpálu na hřiště trénovat. A Harry? Ten šel do knihovny.
Do smluveného času mu sice zbývaly ještě dobré dvě hodiny, ale neměl, co jiného na práci. Vytáhl nějaké knihy potřebné k zítřejšímu referátu a začal sepisovat důležité informace. Co chvíli se ale zastavil a přemýšlel nad nadcházejícím setkáním s Dracem.
...
,,Haa vyhrál jsem!" vykřikl blonďák, po shození Blaisovy figurky. ,,No jo, seš dobrej," uznal Blaise, ,,ale pro dnešek už končím. Nechci prohrát další partii." uchechtl se a vstal od stolu. Draco se zhluboka nadechl a dal si nohy na stůl.
Za chvíli bude pět a on má schůzku s Potterem. Konečně se dočkal a bude si s ním moct promluvit. Sám nevěděl o čem, ale jediné, co věděl, bylo, že chtěl s tím Nebelvírem trávit více času. Odešel, směr knihovna.
...
,,Tak, poslední věta." Harry měl hotovo. ,,Ehm." odkašlal si za ním někdo. Trhl sebou. ,,Vidím, že už čekáš." promluvil s lišáckým úsměvem Draco. ,,Vlastně jsem tu měl do teď práci, ale ty jsi tu o minutu dřív." uchechtl se Harry. Malfoy se usmál a sklopil zrak. ,,Můžu si přisednout?" zeptal se. ,,Jasně." souhlasil Nebelvír zatím, co mu přisunul židli.
,,Takže, abych ti ujasnil, proč jsem se chtěl s tebou sejít. Oba víme, že nám spolu bylo fajn a doufám, že jako já i ty stojíš o navázání přátelství." dokončil Draco a čekal, co na to Potter. ,,Jo." To bylo vše, vážně Harry? Pomyslel si. ,,Jenom jo? Teda ne, že bych čekal něco víc. Jen mě to překvapilo." řekl blonďák. ,,Já vím, promiň. Chci říct, že bych byl rád, kdybychom byli přáteli a častěji se scházeli a tak." odpověděl mu Harry a nastalo ticho, které naštěstí trvalo jen chvíli.
,,Dobře, takže zítra zase ve stejný čas, na stejném místě. Zahrajeme si šachy" navrhnul Draco. Harry kývnul a nepatrně se pousmál a blonďák to napodobil. Rozloučili se a odešli každý do svého pokoje. Za chvíli byla večeře.
Čauko!
Dneska je to delší, co?😏 Doufám, že se vám prozatím příběh líbí. Díky za hlasy 😃✌
ČTEŠ
Tajemství [Drarry]
FanfictionHarry Potter. Vyjmečný chlapec, který přežil. Nosí brýle, má střapaté vlasy,... Jasně, jasně, toho všichni známe. Draco Malfoy. Blonďatý záporák, nesnášející mudly a taky Harryho Pottera. Nic nového. Ale co když jsou oba úplně jiní? Co když každý v...