5. kapitola - Podivné večery

4.8K 354 12
                                    

Na druhý den Harry zvažoval, jestli by měl za Malfoyem znovu zajít. Přeci jenom věděl, že ho to potěšilo, ale stálo mu to za to trapné ticho a podivnou atmosféru, která mezi nimi vládla?

Nakonec tedy šel. Byl večer a všichni studenti pomalu vycházeli z Velké síně do svých společenských místností. Mladý Nebelvír si to namířil přímo na ošetřovnu. Opatrně a potichu otevřel dveře, kdyby náhodou zrovna Draco spal, ale nebylo tomu tak. Zmijozel seděl na svém lůžku a popíjel jakýsi zapáchající lektvar.

,,Emm, ahoj." pozdravil nejistě Harry. Kluk na proti němu okamžitě změnil svůj protivný výraz na docela vstřícný úsměv. ,,Ahoj, Pottere." Harry sám nevěřil, že toto příjemné uvítání patří opravdu jemu. ,,Posaď se." pokynul mu blonďák, a tak ho uposlechl.           ,,Děkuji ti, že jsi za mnou včera přišel. A ikdyž to přiznávám docela nerad, udělalo mi to radost." dokončil Draco a sklopil svůj pohled kamsi hluboko do podlahy. Jak neuvěřitelně se Draco změnil, říkal si Harry. Jako by se proměnil ze zákeřného Zmijozela na docela prima kluka.

Další hodinu strávili spolu a vedli naprosto normální rozhovor o všem možném. Toto se opakovalo každý večer. Harry vždy přišel na ošetřovnu a dělal Malfoyovi společnost. Oboum chlapcům to připadalo velice zvláštní, ale považovali to za určité zpestření konce dne. Po dvou týdnech tyto divné večery však skončili.

Moc krátké?😏 Snad nevadí😉 Díky za vaši podporu.
Zatím✌

Tajemství [Drarry]Kde žijí příběhy. Začni objevovat