23. kapitola - Schůzka

3.2K 251 9
                                    

,,Tak co, Draco. Co říkáš na ty holky z prvního ročníku?" vyptávala se ho pořád Pansy u snídaně. ,,Sklapni, Pansy. Ne tak nahlas." upozornil ji. ,,No dobře, ale co jim říkáš? Líbí se ti nějaká?" optala se ho o něco tišeji.

Věděl moc dobře, že jeho zmijozelská kamarádka byla jeho obdivovatelkou už od doby, kdy se poznali, a byla jen zvědavá na konkurenci. Ale jednu důležitou věc nevěděla. Dracovi se holky nelíbily.

,,Ani jedna z nich není tak pěkná jako ty." zalichotil lží blonďák a celý den už jen mohl sledovat prozpěvující si Pansy s úsměvem na tváři a červenými líci pokaždé, když se na ni podíval. Jak lehké bylo oblbnout holku.

S klukama to ovšem bylo těžší. Kluci vám nenaletí na pitomé lichotky, milostná psaníčka, laskavé úsměvy. Samozřejmě pokud ten dotyčný není gay. To je pak mnohem lehčí. A Draco byl rád, že to teď měl s Potterem o něco lehčí.

Rozhodl se, že si spolu vyjdou někam ven na nějaké romantické místo, kde by mohli být ničím nerušeni.

Školní čas se krátil a blížilo se odpoledne, tedy čas jejich setkání. Blonďákovi nezbývalo moc času na vymyšlení něčeho speciálního pro Harryho. A tak to vše musel ponechat náhodě.

...

Harrymu přišel dopis. Kdo by teď v pravé poledne mohl psát? Pomyslel si, když rozbaloval červené psaníčko.

DNES, V PĚT HODIN, SE SEJDEME
U JEZERA
UŽ SE NA TEBE TĚŠÍM
~TVŮJ DRACO~

Harry si to přečetl několikrát za sebou. Že by na něm Dracovi tolik záleželo, když mu poslal i takovéhle psaní? Teď se na večer těšil ještě více, i když nevěděl, co se bude dít a nechápal, proč se chce blonďák sejít zrovna u jezera.

...

,,Konečně jsi tady!" zajásal Zmijozel, sedící u velkého stromu blízko vody, když uviděl Pottera. Vstal a pořádně ho obejmul. ,,Chyběl jsi mi." zašeptal Draco. Harryho to překvapilo, ale začervenal se a chlapce přitiskl ještě více k sobě. ,,Pojď, posaď se." pokynul Malfoy a ukázal na hnědou deku ležící na trávě, na níž byl košík, očividně s jídlem.

Harry přikývl, sedl si a čekal, co se bude dít. ,,Asi si říkáš, proč jsem tohle vše zařídil." řekl Draco a odmlčel se.

Táák, nechala jsem to trochu otevřenější, ať se máte na co těšit😉 děkuji všem za ohlasy, dělá mi to velkou radost.
A už teď Vám můžu říct, že až dokončím tuhle povídku, chystám pro Vás něco nového, ovšem trochu z jiného soudku.😏✌

Tajemství [Drarry]Kde žijí příběhy. Začni objevovat