21. kapitola - A je to venku!

3.6K 289 17
                                    

Zdlouhavý a nudný den. Tak by dnešek popsal Draco. Nezajímavé hodiny plné teorie, žádné volno, žádný Potter. Šance, že dnes Nebelvír přijde na smluvenou schůzku, byla čím dál víc v Dracových očích mizivější. Přemýšlel nad tím stále a čím víc přemýšlel, tím se mu zdálo pošetilé ho očekávat.

Přeci jenom situace, v niž se nacházeli, byla zamotaná a i když oba chtěli znát odpovědi na své otázky, báli se jistého rozuzlení. Bylo doslova nemožné uchovat tohle celé v tajnosti. Ovšem chlapcům se to zatím dařilo. Nikomu naštěstí nebylo nic podezřelé, jen na chvíli se kluci vytratili a výmluv, kde byli, měli v zásobě mnoho.

...

Den se krátil a pátá hodina se blížila. Harry byl odhodlaný přijít na schůzku. Nervóznější, než kdy byl při jakémkoliv testu, teď čekal na dívčích záchodcích. Malfoy pořád nikde. Harry se posadil do rohu na studenou podlahu, kde včera hráli šachy. Byť to byly jen minuty, pro něj to byla věčnost.

Najednou se ozvalo ošklivé vrzání dveří. Nebelvír zvedl hlavu s jasnou nadějí. Tiché zakašlání a: ,,Ahoj. Promiň, že jdu pozdě." Teprve teď se zpoza dveří objevil Draco s "jako by nic" výrazem. Nebelvír na něj hleděl, i když si blonďák sedal naproti jemu, neřekl nic. ,,Co je Pottere? Ulítly ti včely?"

Harrymu došlo, že se na něho Draco dívá a čeká na odpověď. Co mu měl říct? Miluju tě?

Malfoyovy oči se leskly, doslova zářily. Darebácky pohnuté rty ztrácely pomalu svůj význam. Proměnily se v úzkou rovnou linii, a tak na Harryho koukal zcela vážný a vážně zmatený Malfoy.

,,Miluju tě." promluvil do ticha Harry. Řekl to, vážně to řekl. Úplně zčervenal a začalo mu být horko. Byl jsi jistý, že tohle neměl říkat, ale čas nešlo vrátit. Rozhodně ne teď.

,,Já tebe taky." odpověděl hned po něm Draco. Harry teď jen koukal. Oba koukali. Co se to teď právě stalo? Blonďák, celý červený, se nahnul k Harrymu, který už nejspíš tušil, co se stane. Malfoy ho políbil. Velmi krátce, což bylo záměrem.

Ovšem to nečekal, že mu to Potter oplatí a zabere to další půl hodinu. Tak dlouho seděli naproti sobě a líbali se.

Táák, tady je to. 😇Doufám, že jsou všichni spokojení. Zatím ahooj✌

Tajemství [Drarry]Kde žijí příběhy. Začni objevovat