18. kapitola - Na záchodcích

3.7K 276 4
                                    

,,Harry, co tady děláš?" oslovila ho Hermiona, když vstoupil do knihovny. ,,A...ahoj." vykoktával ze sebe, ,,já... jen jsem se chtěl podívat na nějakou knihu." zalhal. ,,Mohla bych ti poradit." nabídla se Hermiona. A sakra, hlavně to ne. ,,Díky, ale myslím, že to zvládnu sám." řekl a rychle zabočil do jiné uličky.

Tak to bylo o fous. Kdyby ho tu Hermiona viděla s Dracem, těžko by to vysvětloval.

Bylo něco málo po páté a Harry bloudil knihovnou. Za chvíli mu někdo položil ruku na rameno, otočil se. Byl to Malfoy, který mu ihned rukou zakryl ústa. ,,Tiše, slídí tady Grangerová." zašeptal Draco. Harry jeho ruku vrátil zase zpět. ,,To už jsem zjistil taky. Musíme jít jinam."

Blonďák kývnul a oba se rychle přesunuli na chodbu. Nikdo je spolu nesmí vidět. ,, Staré dívčí toalety!" řekl najednou Harry, ,,nikdo tam nechodí." Malfoy chvíli přemýšlel, ale nakonec souhlasil a následoval Pottera směrem na záchodky.

Jediný, kdo jim dělal společnost byla Ufňukaná Uršula, ale ta o ně nejevila sebemenší zájem. ,,Víš, zajímalo by mě, co jsi dělal u Hagrida." začal Nebelvír, když se posadili na podlahu do rohu. Draco se pousmál. ,,Jen mi něco vrtalo hlavou, a tak jsem si to chtěl ověřit." Hagrid ale říkal, že si povídali o něm.

,,Co přesně?" chtěl vědět Harry. Draco byl v rozpacích. Nevěděl, jestli mu má říct pravdu nebo si něco vymyslet. Má mu říct, že se Hagrida ptal, jestli má Harry holku? Ano, o tom se skutečně bavili, přesněji spíš o tom, že se Harrymu holky nelíbí a neprojevuje o ně zájem. Tohle však Dracovi nepomohlo tak, jak chtěl.

Zajímalo ho, zda je Potter orientovaný stejně jako on. Nemohl mu říct, že chtěl vědět tohle. I když možná, že by mu on sám odpověděl, kdyby se ho zeptal.

,,Bavili jsme se o tobě a o tvém momentálním stavu." promluvil nakonec Draco. ,,Jak to myslíš? nechápal Harry. ,,Myslím tím, že jsme se bavili o tom, jestli teď s někým chodíš." Harry jen koukal a nestačil se divit. To musela být hodně zajímavá debata, když nikdy s nikým nechodil a holky se mu ani nelíbili.
Nevěděl, čím to bylo, ale prostě ho ničím nepřitahovali.

,,S nikým nechodím." přiznal se Nebelvír. Draco lehce pokýval hlavou a sklopil zrak. ,,A upřímně s žádnou holkou ani chodit nechci." dodal ještě a taktéž se zadíval do země. Draco zpozorněl, zvlášť po tom, co Harry zdůraznil slovo holkou. Oba se na sebe koukli. Harrymu došlo, že se právě Malfoyovi přiznal, že je na kluky. Začal se červenat a všude se rozhostilo ticho.

,,Nechtěli jsme si zahrát šachy?"
...

Čaute! Konečně delší kapitola, že?😏 To nejdůležitější je prozrazeno, ovšem to jen tak rychle neskončí, to se nebojte. Bude to ještě zajímavé😊 díky za vaše hlasy a podporu✌

Tajemství [Drarry]Kde žijí příběhy. Začni objevovat