16. kapitola - Je to fajn kluk

3.4K 276 5
                                    

Škola skončila a Harry si to hnal společně s Ronem na famrpálové hřiště. Když šli přes louku, všiml si Harry svítících oken Hagridovy boudy. ,,Za chvíli za tebou přijdu, jdu se podívat za Hagridem." řekl a vydal se za svým starým přítelem.

Nebelvír vstoupil, dveře byly otevřené. ,,No jasně, a pak jsem mu řekl,... Ó Harry vítej! Pojď dál." zastavil se Hagrid uprostřed rozhovoru a přivítal ho. ,,Zrovna jsme si tady s mladým panem Malfoyem povídali vo tobě." řekl a ukázal směrem na pohovku, kde seděl Malfoy. Harry se tam podíval a k jeho překvapení Hagrid opravdu netrpěl samomluvou. Blonďák tam seděl, popíjel čaj a byl vysmátý od ucha k uchu. Co ten tady dělá, pomyslel si Harry.

,,Já už půjdu. Děkuji vám Hagride, dozvěděl jsem se, co jsem potřeboval." řekl Draco a hodil šibalský pohled na Harryho. ,,Kdykoli se u mě můžeš zastavit!" křikl za ním ještě Hagrid, ale chlapec už jo neslyšel, byl na mýtině.

,,Hagride, co tu dělal Malfoy?" začal se vyptávat Harry. ,,Trochu jsme si povídali a ptal se hodně na tebe. Dobře se mi s ním kecá. Je to fajn kluk." řekl. Proč by se na něho šel Draco vyptávat k Hagridovi? Bylo to divné a vrtalo mu to hlavo. Ještě, že se s ním měl dnes večer zase sejít. Potřebuje zjistit, co to mělo znamenat. Odešel směrem k famfpálovému hřišti procvičit si s Ronem pár nových taktik.

Čaute! Jsem ráda, že se příběh líbí😊 děkuji za veškerou podporu.✌

Tajemství [Drarry]Kde žijí příběhy. Začni objevovat