Podezíravé pohledy. Kamenné tváře. Posměšky a úšklebky. Šuškání a šeptaní. Tohle vše dnes doprovázelo oba chlapce, když byli ve škole. Nevěděli, co to mělo znamenat a proč si o nich ostatní povídají, ale báli se jednoho. Co když to prasklo?
,,Pottere? Jaké je to mít v posteli Malfoye? Pochlub se nám!" pokřikovali někteří žáci Mrzimoru. Harry se jen stěží přesouval z hodiny na hodinu, aniž by tohle na chodbách neposlouchal. Bylo to zvláštní. Nevěděl, jak se to mohli dozvědět, ale ani nevěděl, jestli to opravdu vědí. Co když to řekl Zabini, který pro to přeci nemá žádné důkazy?
...
,,Draco, co se stalo? Jakto, že to vědí?" panikařil Harry, když se oba posadili na zem, opět na dívčích záchodcích, zatím nejbezpečnějším místě na škole. ,,Vím toho stejně tolik, co ty." řekl a odmlčel se. Oba seděli stále na zemi a přemýšleli. ,,Nevím," ozval se po chvíli blonďák, ,, prostě nevím, kdo nás mohl vidět nebo jak na to přišli. Možná..." zamyslel se, ,,někdo z tvých přátel..." ,,Ne, to není možné. Rozhodně ne. Teda..." bránil se Harry a však pak si vzpomněl, co řekl Hermioně a Ronovi v knihovně. ,,Pottere, ať je to cokoliv, ven s tím." naléhal Draco. ,,Teda," pokračoval, ,,možná jsem se někomu zmínil." řekl opatrně. ,,To si děláš legraci. Těm dvoum, že?" Jistě myslel Rona a Herm, a tak Harrymu nezbývalo nic jiného, než přikývnout.
,,Pottere!" vyjekl Malfoy zoufale. ,,Ale oni to být nemohli." snažil se ho uklidnit jeho přítel, ale už bylo pozdě. Draco už stál na nohou a přešlapoval tam a zpátky. Po chvíli řekl: ,,Vymažeme jim paměť." Celé škole?" ,,Joo, celé škole!" Harry se zamyslel. ,,A nějaký reálnější nápad nemáš? Přece, nevíme, jestli to byli oni." ,,A kdo jiný? Nikdo jiný to nevěděl, dokud jsi jim to neřekl." řekl rozzlobeným hlasem Draco.
,,No, teď už s tím nic neuděláme." promluvil konečně o něco moudřeji Malfoy. Harry se postavil. Objal Draca. ,,Takže to necháme být?" nabídl Nebelvír. ,,A co řekneme? Pravdu?" Harry se usmál. ,,Pravdu."
Taaaaak. Už to ví celá škola a náš couple bude muset s pravdou ven. Ale...kdo byl ten "zrádce"??😏
ČTEŠ
Tajemství [Drarry]
FanfictionHarry Potter. Vyjmečný chlapec, který přežil. Nosí brýle, má střapaté vlasy,... Jasně, jasně, toho všichni známe. Draco Malfoy. Blonďatý záporák, nesnášející mudly a taky Harryho Pottera. Nic nového. Ale co když jsou oba úplně jiní? Co když každý v...