Konečně. Studenti se vraceli z výletu. Všichni plní zážitků a hlavně všichni měli stále plné kapsy sladkostí. Harrymu by tohle normálně chybělo, ale teď ho spíš trápil Draco.
Večeře ve Velké síni byla tentokrát velkolepá, tolik jídla, to si dali skřítci zase jednou záležet. Zmijozelové to jako vždy nedokázali ocenit a jídlo do sebe ládovali. Až na Draca. Ten jen mlčky seděl a popíjel kakajíčko. Harry ho nenápadně pozoroval. Nevěděl, co se odehrává v Zmijozelově hlavě, ale žádné šance už si nedával.
Bylo to zvláštní, ale ten Malfoy mu snad vážně přirostl k srdci. Líbil se mu ten jeho nepatrný úsměv, který mu občas věnoval. Jeho zářivé vlasy, které byly tak perfektně upravené,... Co? Na co to zase myslí? Vždyť on není žádná pěkná holka, na kterou by takhle mohl myslet.
...
Draco se s Potterem nechtěl bavit. Byl jen jeho rozptýlením po dobu jeho nemoci. Ale co ten smutek, ta prázdnota v jeho srdci? Nechyběl mu snad ten Potter, že ne? Blonďák se ani nenavečeřel, přemýšlel nad ním. Nad nimi. Co teď?
Musí za ním zajít, ale nějak nenápadně, aby to nebylo podezřelé. Žádný Zmijozel se nesmí dozvědět, že on, Malfoy, krev krve, jde za nějakým ubohým Potterem. Jo, takhle by to viděli jeho kamarádi. Ale on to viděl jinak. Potřebuje ho a jeho blízkost. Ty dva týdny s ním mu dali hodně. Hodiny strávené spolu ho něčím naplňovaly. Nechtěl si to přiznat, ale Potter nebyl zas tak špatný.
Čahoj, jsem tu trochu dřív a ano, vím, že je to krátké. Ale polepším se, slibuji. Jen chcu abyste věděli, že tohle psaní není můj jediný koníček a že je tu taky škola, která mi neumožňuje se tomu věnovat na plno😏✌
ČTEŠ
Tajemství [Drarry]
FanficHarry Potter. Vyjmečný chlapec, který přežil. Nosí brýle, má střapaté vlasy,... Jasně, jasně, toho všichni známe. Draco Malfoy. Blonďatý záporák, nesnášející mudly a taky Harryho Pottera. Nic nového. Ale co když jsou oba úplně jiní? Co když každý v...