Ráno bylo doslova mrazivé. Oheň v krbu ve společenské místnosti Nebelvírů dávno vyhasl a Harry se pod dekou zatřásl zimou. Úplně zapomněl na včerejší noc. Na sny, které se mu zdály.
Lenivě vstal z pohovky, oblékl se a pomalu se vydal do Velké síně na snídani. U jeho místa už na něho čekali jeho přátelé, tak jako vždy. Posadil se a dal se do jídla. ,,Tak co, Harry, jak ses vyspal? Dneska tě čeká velký den." optala se ho Hermiona. Neodpověděl jí. Najednou si vzpomněl. Famrpál. Sen. Malfoy. Už už se chystal maximálně znervóznět kvůli zápasu, ale místo toho začal myslet na onen sen, kde Malfoy přišel o život. Rychle se podíval ke zmijozelskému stolu a doufal, že tam blonďák nebude. Že snad odstoupí z utkání, že je nemocný nebo že alespoň zaspal. Ale nestalo se tak. Draco tam seděl společně s Pansy, která ho obdivovala a snažila se k němu namačkat, co nejblíž. Harry nevěděl proč, ale připadalo mu to nechutné. Má na lepší, pomyslel si. Hned se ale vzpamatoval. Povzdechl si a s myšlenkou, že se snad dneska nic zlého nestane, se vrátil k nedojedené snídani.
V poledne se všichni hráči ještě připravovali a trénovali různé taktiky, které budou při odpoledním zápase potřebovat. Studenti z celé školy pomalu začali plnit tribuny. Už zbývalo jen pár minut do zahájení. Hráči se nastoupili na hřiště a profesorka Hoochová odpískala začátek zápasu. Nebelvírští hráči měli promyšlenou taktiku a byli připraveni na to, že Zmijozel bude podvádět a často faulovat.
Harry poletoval na svém koštěti a vyhlížel zlatonku. To samé dělal Malfoy. Letmo sledoval i Pottera, jestli ji nezahlédne on. A však nic. Zlatý míček nikde. Harry byl čím dál víc nervózní a dokonce zvažoval, že i kdyby ji uviděl jako první, tak bude dělat jakoby nic, aby ji chytil Malfoy. A není divu. Ten sen z předešlé noci mu vrtal hlavou ještě více.
Skóre bylo nyní takřka vyrovnané a napětí se dalo krájet. A najednou... Zlatonka. Oba chytači se rozletěli směrem k ní s jasným záměrem, vyhrát. Harry letěl vzduchem tak rychle, že musel zavřít oči. Totéž udělal Draco, ale z důvodu, že pociťoval, jak je zlaté kuličce blízko a že už jí téměř svírá v ruce. V tom něco velkého rozvířilo vzduch a proletělo to těsně kolem Nebelvíra. Harry cítil naráz něčeho nebo někoho a s tím i chladný předmět v ruce. Byla to zlatonka, kterou teď pevně svíral. Sám nevěděl, jak je to možné. Byl k ní dál než jeho protihráč, který... Který je kde? Nikde Malfoye neviděl. A v tom se mu připomněl sen, který se mu zdál předešlou noc. S hrůzou se podíval směrem k zemi a uviděl ho tam. Jeho bezvládné tělo...
Děkuji vám za ohlasy k minulému dílu :3. Byla bych ráda, kdybyste pro mě hlasovali, protože mě to moc baví psát a rozhodně s tím nehodlám jen tak skončit :-). Další kapitolu čekejte tak za tři dny.✌
ČTEŠ
Tajemství [Drarry]
FanficHarry Potter. Vyjmečný chlapec, který přežil. Nosí brýle, má střapaté vlasy,... Jasně, jasně, toho všichni známe. Draco Malfoy. Blonďatý záporák, nesnášející mudly a taky Harryho Pottera. Nic nového. Ale co když jsou oba úplně jiní? Co když každý v...