Draco vytáhl hůlku, kterou měl zastrčenou za kalhotama. ,,Accio šachy!" pokynul a mířil hůlkou před sebe. Za chvíli už před nimi ležely kouzelnické šachy se vším všudy. ,,Můžeš začít." řekl blonďák Harymu.
...
Oba se moc bavili a bylo to na nich vidět, ale Malfoy se kromě hry soustředil i na něco jiného. Přemýšlel nad tím, co mu Nebelvír řekl. Že by byl jako on, a co když k němu taky něco cítí? Měl plno otázek, na které potřeboval znát odpověďi. Ty mu mohl poskytnout jedině jeho soupeř.
Příště se ho musí zeptat na víc. Příště, protože teď už bylo pomalu osm hodin. ,,Vyhrál jsem! zaradoval se Harry, ,,asi jsi se málo soustředil." ,,Blbost." odvětil Draco a vstal z podlahy. Nabídl kamarádovi ruku, aby mohl vstanout. Jejich sevření přetrvalo i chvíli po tom, co se Harry postavil.
Podívali se na sebe a Harry se začal, po vzpomínce na to vše, znovu červenat. Čehož si všiml Malfoy a i jeho tváře se začaly zabarvovat do červena ,,Sakra, tohle je divný." přerušil ticho Zmijozel. Pustil Harrymu pomocnou ruku a tím ho trochu odstrčil. ,,Nevím, jak se mám teď k tobě chovat, když..." nedokončil a sklopil svůj pohled na dlážděnou podlahu.
,,Já taky nevím." odpověděl Harry. ,,Vždyť můžeme být přátelé." řekl ještě. Draco k němu opět vzhlédl. ,,No to teda nemůžeme. Když jsme oba... Nedokážu tě teď brát jako pouhého kamaráda." řekl Draco a hlasitost jeho hlasu se začla stupňovat. ,,Promiň." řekl tiše Harry. ,,Ne, není to tvoje chyba. Já si to musím ještě promyslet. Uvidíme se zítra, že?" zeptal se blonďák. ,,Snad ano."
Naposledy si ještě vyměnili pohledy a odešli každý na svou kolej.
Myslíte si, že by měli být dál jen přátelé nebo to nezvládnou a spadnou do toho po hlavě. Tak či onak, těstě se na další díl😉✌
ČTEŠ
Tajemství [Drarry]
FanfictionHarry Potter. Vyjmečný chlapec, který přežil. Nosí brýle, má střapaté vlasy,... Jasně, jasně, toho všichni známe. Draco Malfoy. Blonďatý záporák, nesnášející mudly a taky Harryho Pottera. Nic nového. Ale co když jsou oba úplně jiní? Co když každý v...