4. kapitola - Co to má znamenat?

5.1K 392 2
                                    

Koukali na sebe, neřekli ani slovo. Byť se to zdálo jako nekonečně dlouho, trvalo to jen chvíli. Přerušil to Harry, který už to divné ticho nemohl vydržet, a tak rychlým krokem odešel z ošetřovny. Bylo to tak zvláštní. Dříve by už na sebe něco pokřikovali, ale teď tomu tak nebylo.

Co to mělo znamenat? Pomyslel si Draco. Chtěl Potterovi do obličeje vykřičet tolik posměšků, ale neudělal to. Proč? Nechtěl si to přiznat, ale vlastně neměl žádný důvod. Ten spropadený Nebelvír se na něj přeci jen přišel podívat. Nechal to být a začal se prohrabovat úkoly z hodin lektvarů.

...

,,Harry, co je s tebou? Od rána jsi nepromluvil ani slovo." Slyšel právě od Hermiony Harry. ,,Harry, slyšíš?" Teď už byl schopen odpovědět. ,,Promiň, necítím se dneska nějak dobře." Řekl, zatím co dojídal svůj oběd. Ovšem lhal. Myslel na ráno v ošetřovně a taky na celý famrpálový incident.

Velká síň už byla skoro prázdná, když Harry pořád seděl s hlavou zabořenou do svých dlaní u stolu. Teď se rozhostívalo všude ticho. Najednou se otevřely velké vchodové dveře. Byla to Pansy. ,,Aghr, Pottere, věděla jsem, že tu budeš." spustila naštvaně. ,,Vím, že jsi byl za Dracem na ošetřovně a vážně by mě zajímalo, co jsi mu hodil do pití." Harry na ní koukal a nedokázal pochopit, jak to myslí. ,,Pansy, ja vůbec nechápu..." ,,Tak ty nechápeš?" nenechala ho domluvit. ,,Draco se chová nějak divně. Je potichu a to, že jsi se za ním přišel podívat, ho jak se zdá, dokonce potěšilo." Harry se trochu usmál, čehož si Pansy všimla a zlostně odkráčela z Velké síně. A po ní v klidu odešel i Harry.

Ták dneska je to trochu kratší, ale nějak teď nestíhám. Pokusím se to napravit😉 byla bych ráda za vaše další ohlasy. Děkuji✌

Tajemství [Drarry]Kde žijí příběhy. Začni objevovat