17. kapitola - Přísně tajné

3.5K 263 2
                                    

Draco přišel na svou kolej a sotva vešel do vchodu, už ho zavalila hromada otázek. ,,Draco, kde jsi byl celou dobu?" ptala se Pansy. ,,Slyšel jsem, že jsi byl u toho vymatlanýho hajnýho?..." překřikoval ji Blaise. Crabb a Goyle se sice na nic neptali, ale i tak se tlačili do davu zvědavých Zmijozelů.

Na blonďáka se kupila jedna otázka za druhou, až to nebylo k vydržení. ,,Ticho!" zakřičel a tím všechny umlčel. ,,Je to moje věc, kde jsem byl a vás to nemusí vůbec zajímat." dodal rázně a odešel do své ložnice.

Rozvalil se na postel a hlavu zabořil do polštáře. Přesně tohohle se bál. Budou chtít vědět, co dělá a s kým se stýká, a pokud přijdou na to, že se kamarádi s Potterem, nebude to mít dobré následky.

Tohle ještě ukecal, ale když ho uvidí s ním, bude zle. Nemohl se s tím svěřit ani Zabinimu, který mu byl doposud dobrým přítelem. Ani Pansy, protože ta by to roznesla po celé škole. Musel si to nechat pro sebe a nikdo se to nesměl dozvědět. Zajímalo ho ale, jestli to Harry někomu řekl, že se baví se Zmijozelem. Určitě to ví ta šmejdka Grangerová, pořád se na něj tak divně dívá.

Jejich jediné štěstí bylo, že zatím to není nějak velké přátelství a že se v podstatě sešli jenom jednou, a tak nemají, co skrývat. Dnes se sejdou po druhé a Dracovi bylo jasné, že Harry bude chtít vědět, proč byl u Hagrida. Řekne mu to. Řekne mu, co se o něm dozvěděl.

Tak jsem zase tady. Rozhodla jsem se to ještě trohu natáhnout a důvod Dracovy návštěvy Hagrida vám prozradit o kapitolu později😉 máte se na co těšit😇✌

Tajemství [Drarry]Kde žijí příběhy. Začni objevovat