20. kapitola - Úplně mimo

3.5K 262 8
                                    

Hodina Obrany proti černé magii byla vskutku zajímavá, dokonce snad více než kdy jindy. Ovšem Harry měl myšlenky úplně někde jinde.

,,Pane Pottere, co jsem právě říkal o ultimátním kouzlu?" zeptal se z nenadání profesor. Harry se napřímil a drcnul do Hermiony, která seděla vedle něho. Zašeptala nějakou dlouhou větu, ale Harry toho moc nepochytil a tak řekl to, co slyšel: ,,Toto kouzlo se používá k... obraně při... útoku... jednorožců?" Celá třída se začala smát. ,,Máte ze mě legraci, vidím. Strhávám Nebelvíru deset bodů.

Ultimátní kouzlo se používá k..." Harry už ale zase nedával pozor. Neustále musel přemýšlet nad Zmijozelem, nad tím, co se stalo včera, a nebyl schopen dělat cokoli jiného.

Draco nejspíš nechtěl být jen kamarád. A nebo chtěl, ale nechtěl si to připustit. Harry si taky nebyl úplně jistý tím, co chce. Musel si ale přiznat, že se mu blonďák líbil a v jeho přítomnosti se cítil víc než dobře. Ovšem to stále neřešilo nynější situaci. Co se teď bude dít.

Harryho už skoro unavovalo to, co se dělo, ale stejně byl zvědavý a chtěl mít jasno v těhle věcech. Další schůzku s Malfoyem nemohl nechat náhodě a rozhodně s ním nehodlal hrát šachy. Tohle se musí vyřešit jednou pro vždy.

Čahojte lidičky! Moc se omlouvám, že jsem nic nepsala. Sakra, dva měsíce!
Ale už jsem zase tady a můžete se těšit na pravidelný přísun kapitol😊✌

Tajemství [Drarry]Kde žijí příběhy. Začni objevovat