Kısım 1 Bölüm 5 "Didem"

377 61 1
                                    

Menderesler'in odasında Uyandık bu sabah ama ilk ben uyandım Kaan hala uyuyordu. Bu sabah ilk işim bizim odamıza girip Didem'in ne halt yediğini öğrenmek olacaktı. Elimdeki bıçağı kapının arasına sokarak gerdirdim ama olacak gibi değildi biraz daha zorlarsam bıçak da kırılırdı.

- Kaan hadi uyan da şu kapıyı açmak için bir şey bulalım , Didem'in ne halt yediğini öğrenelim.

- Anıl ben zaten o kıza bir türlü güvenemedim sen de ona güvenince hiçbir şey demedim.

- Olsun be kardeşim bir daha bana içindekileri de anlat artık aramıza herkesi almayacağız. Bu söz hayat felsefemiz olacaktı bundan sonra ama sadece iki kişi kolayca hayatta kalabilir miydi?

***

Üst katta Hasan'ın odasında kendini korumak için kullandığı kırmızı levyeyi bulduk artık bence kapıyı bununla açabiliriz.

- Lan Kaan yurdun girişindeki danışma da her odanın yedek anahtarı yok mu?

- Aynen hem olsun bende de levye olmuş oldu ikimiz de kendimizi koruyabiliriz.

Artık ikimiz de kendimizi daha güvende hissediyorduk. Danışma yurdun içinde küçük bir kulübeden oluşuyordu. İçinde normalde Ahmet Amca dururdu.

- Kaan ben kapıyı açacağım sen de içerideki aylağı dışarı doğru çağır bende arkasından cezasını göstereyim.

Kaan beni onayladı ve planımıza başladık. Ben kapının arkasında kalarak kapıyı kendime doğru çektim. Kaan ise zombiyi kendine doğru çekerken gerileme yere düştü. İşte herşey sarpa sarmıştı. Acaba ne yapabilirdim düşün düşün... Zombinin dikkatini dağıtmak için ses çıkardım o sırada da Kaan ayağa kalkıp
- Ah popom ne düşmüşüm be. Dedi.

- Kaan muabbet vakti değil arkadan gelip sapla şu levyeyi! Yoksa öleceğim şuracıkta!

Kaan bana hak verir bir şekilde dediklerimi yaptı. Ki yapmak zorundaydı yoksa bu hayata tek başına devam edecekti.
Kendimi girişteki rahat ama küçük bir koltuğa atarak.

- Allah razı olsun , görevini az daha geciktirseydin ölüyordum.

Kaan "Lafı bile olmaz" deyip. Didemle kaldığımız odaya doğru gittik. Odanın kapısına anahtarı geçirdim , açıldı kapı. Gördüğüm manzara ve koku sayesinde kapıyı direk kapadım. Sanırım bugün de "04" numaralı oda da kalacaktık.
Odaya geçip Kaan'a iyi geceler dileyip uykuya daldım.

***
Kaan günaydın dedi ben dünkü gördüklerimden sonra o kız adına çok üzülmüştüm.

- Anıl dün oda da ne vardı ben göremedim. Çok da üzüldün. Anlat bana!

- .. dün oda da ...Didem İntihar etmiş.
Sesim çok üzgün olduğumun belirtisi gibiydi.

***

Oyuncular

Anıl              Etem Anıl Ünlü
Gizem         Gizem Kılıç
Kaan            Kaan Tahir Başaran
Menderes  Menderes Çebişci
Ceylin         Ceylin Paşazade
Özge.           Özge Özdemir
Sudenur     Sudenur Zıh
Oğulcan     Ogulcan Konakçı
Buğra           Mehmet Buğra Kıraç
Mehtap       Mehtap Şahin
Arda             Arda Bayhan
Nida             Nida Yılmaz
Nazar           Nazar Berkpınar

SALGIN-I ZOMBİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin