Kısım 2 Bölüm 1 "Medeniyet"

236 44 0
                                    

... Eymen ile çiftliğe doğru ilerlemeye koyulduk. Hava da bir yandan kararıyor.

- Eymen hava kararıyor sığınacak bir yer bulmamız lazım. Gece tehlikeli , fenerimiz bile yok ki!

Eymen
- Tamam Anıl da! Özge tüm aklım onda sen Gizem'i merak etmiyor musun?

- Ediyorum ama merak ettiğim kadar da güveniyorum ona. Orada diğer arkadaşlarımız da var birbirlerine göz kulak olurlar.

Umarım çiftlikte ters giden bir şey yoktur. Menderes'in veya Kaan'ın Gizem'e göz kulak olacağına eminim. Benzin istasyonunun arkasındaki ormanın derinliklerine gittik. Ama hala birşey yok hatta burada çok olan bağ evlerinden bile hiç yok.

Eymen
- Anıl karşıda bir ışık var. Gel çaktırmadan gözetleyelim.

- Tamam

Işık gelen tarafa doğru gittik. Sanki bir köy gibiydi ama etrafında duvar en azından ısırganları engelleyecek birşey yoktu. Ağaçların arkasından saklana saklana köyün ortasına geldik. Ses olmaması için konuşmuyorduk bile. Köyün ortasında bir adam elinde bir beyzbol sopası ile konuşuyor ateşin etrafında oturanlar da onu dinliyordu.

- Biz , medeniyeti dünyaya geri getireceğiz.! Karargahımız etrafını şehirden aldığımız malzemelerle sağlam bir duvarla çevreleceğiz. Biz yeni dünyanın krallığıyız. Biz Yeni Jenerasyon'uz.

Bu adam ne diyordu , iyi birisi mi kötü birisimi bunlar? Nasıl anlayacağız. Çok garip.

- Eymen biran önce gidelim buradan! Yoksa ellerindeki silahlarla bizi bir dakika canlı tutmazlar.

Eymen
- Tamam sessizce geri dönelim. Ordan da kalacak bir yer bulmaya çalışırız.

"Krallık" dedikleri yerden sessiz bir şekilde ayrıldık. Sanırım bu grubun zombi sürüsünden haberi yoktu.

- Eymen , ileride bir zombi sürüsü var ya. Bu adamların da gelen zombilerden haberi yok galiba biz onlara bunu söylersek belki bize bir şey yapmazlar. Şansımızı denemeliyiz.

Eymen
- Pek umudum yok ama bi deneyelim.

Geldiğimiz yere tekrar yeniden döndük. Acaba bu insanlarla nasıl iletişime geçecektik? En iyisi selam deyip içlerine dalmak bence çünkü başka yolu yok gibi.

Orta yerde oturan adamların yanına aniden çıkıp:
- Selam , sizi daha demin gördük kötü , uyarıcı bir haber verecektik size.

- Kimsin sen? Haber ne? Sadece iki kişi misiniz?

- Evet sadece yanımda Eymen var bende Anıl. Haber ise anayolda yaklaşık yüz veya yüz elli tane ısırgan sürüsü var önemlisi de dikkatleri bu tarafta ateşin ışığına geliyorlar.

- Ne? Biz şehirde hiç zombi kalmadı sanıyorduk. Dedi elinde beyzbol sopası olan adam.

- Ne yapacaksınız?

Beyzbol sopalı adam
- Savaşacağız silah ve mermimiz var!

Oyuncular

Anıl Etem Anıl Ünlü
Gizem Gizem Kılıç
Kaan Kaan Tahir Başaran
Menderes Menderes Çebişci
Ceylin Ceylin Paşazade
Özge. Özge Özdemir
Sudenur Sudenur Zıh
Oğulcan Ogulcan Konakçı
Buğra Mehmet Buğra Kıraç
Mehtap Mehtap Şahin
Arda Arda Bayhan
Nida Nida Yılmaz
Nazar Nazar Berkpınar

SALGIN-I ZOMBİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin