Kısım 1 Bölüm 6 "Yabancılar"

362 61 1
                                    

Didem'in bu yaptıklarını aklım almıyordu nasıl böyle birşey yapmıştı hemde durumlar iyi giderken. Bu sabah tam on dokuz gün olmuştu hayat artık çok zordu acaba ailem nasıldı annem babam ve Cem. Ben bunları düşünürken Kaan beni dürttü yerimden irkildiğimde camdan dışarısını gösterdi.

- Anıl dışarıya bak. Araba farı var.

Camdan kafami kaldırdım ve baktım gördüğüm kadarıyla bir tane pikap kasalı bir araç gelmişti gece olduğu için de okulun önünde apaydınlık olmuştu. Bunlar da neyin nesiydi. Yani insanlık ölmüştü ama yine mi?

- Saklanmak için bildiğinbir yer varmı?

Kaan biraz düşündükten sonra:

- Anıl şu üst kata çıkan merdivenlerin altında kiler gibi bir yer var kapısı da sağlam göze batacak gibi değil.

Kaan ile yanımıza birer şişe su ve bisküvi alacaktık Kaan camdan onlari gözlerken ben yiyecekleri sakladım arayıp bulurlarsa aç kalırdık. Komanda bıçağımı da alarak saklandık. İçerisi karanlıktı fakat yurdun girişindeki kapıyı görebiliyorduk yaklaşık beş on dakika sonra kapı açıldı. Adamlardan liderleri gibi duran.

- Sinan sen üst kata , Serkan sen de kapıda bekle ben bu katı kontrol edeceğim yiyecek bulursanız kaçırmayın kamyonete atın.

Bunların niye geldikleri belli olmuştu. Umarım sakladığım yiyecekleri bulamazlardı. Kaan'ın da ağzından tek kelime çıkmıyordu zaten çıkarsa o adamlar gözünü kırpmadan bizi öldürürlerdi.

Yaklaşık on dakika sonra, yukarı kata çıkan Sinan elinde yiyeceklerle aşağıya indi. Grubun lideri ise eli boş döndü. Aralarında konuştuktan sonra çıkıp gittiler arabada çalışınca içim rahatlamıştı. Kaanla aynanda alnımızda biriken terleri sildik. Bizim yemeklerimiz durduğu için mutluyum.

- Kaan hadi çıkalım şu pis yerden.

Kaanla ordan çıktık , odamıza gidip uyuduk.

***

Sabah zar zor uyandım çünkü dün gece yorucuydu. Kaan hala uyuyordu zaten ortaokulda da hep geç kalırdı. Bir tane ülker'in bisküvisinden yiyip su içtim. O sırada Kaan da uyandı. Artık diğer arkadaşlarımızı bulmalıydık.

- Kaan hadi hazırlan çantanı da hazırla Arda ve Menderes'i belki de Nida ve Nazar'ı buluruz okulu dolaşalım.

Kaan beni kafasını sallayarak onadı. Bende çantama bir adet bir buçuk litrelik su ve üç paket bisküvi koydum birde yanıma bıçağımı aldım. Artık hazırdık.
- Hadi Kaan!

Yurttan çıktık ve okula doğru yola çıktık.

Oyuncular

Anıl Etem Anıl Ünlü
Gizem Gizem Kılıç
Kaan Kaan Tahir Başaran
Menderes Menderes Çebişci
Ceylin Ceylin Paşazade
Özge. Özge Özdemir
Sudenur Sudenur Zıh
Oğulcan Ogulcan Konakçı
Buğra Mehmet Buğra Kıraç
Mehtap Mehtap Şahin
Arda Arda Bayhan
Nida Nida Yılmaz
Nazar Nazar Berkpınar

SALGIN-I ZOMBİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin