Yataklar oldukça rahattı burada. Hatta ve hatta duvar saati bile vardı şu zamanlarda en çok ihtiyacım olan şey saati öğrenmekti. Saate baktım dikdörtgen dijital saat 09.28i gösteriyordu. Konteynerın sonunda bir mutfak var ama küçük bir veya bir buçuk metrelik tezgahı var o kadar. Dolabı açtım içi birsürü abur cubur ile doluydu. Acaba Ufuk buralarda mıydı? Ben, Menderes ve kaan aynı konteynerdayız kızlar bizim yanımızdaki konteynerda. Menderes uyanınca ona yiyecekleri gösterdim.
- Hadi dostum şuradan bir kaç çikolata alıp köyü keşfe çıkalım.
- Olur , zaten benim de canım sıkıldı.
Konteynerın kapısını açıp köyde gezinmeye başladık. Bu küçük evler sırayla dizilmiş gibiydi burası lanetli ölülerin dünyasının yanından bile geçmiyordu. Aslında benim niyetim girişte burda kalanların defterin tutan askere Ufuk'u sormak.
- Ee Menderes rahat mıydı yatak?
- tabikide, insan kendini güvende hissedince çok rahat oluyor.
Muabbet ede ede girişe kadar yürüdük. Asker bize dönerek:
- Gençler dün rahat ettiniz mi?
- Etmez miyiz. Hepsi için teşekkürler.
- Ben birşey soracağım abi burda Ufuk Çalışkan diye birisi kalıyor mu? Okuldan arkadaşım da.
- Gel bakalım.
Girişe geldik ,Asker abi defteri açtı ve alfabe sırasına göre Ufuk'u bulup kaldığı konteynerın numarasını söyledi. 19 numaraydı. Menderesle sokak sokak numaralara baktık bizden üç sokak ötede bulduk on dokuz numaralı konteynerı. Yavaşça kapıyı tıklattım. Biraz beklediklerini sonra kapı açıldı, kapıyı büyük bir abi açtı yaklaşık olarak 19-20 yaşında gibiydi.- Biz Ufuk'a bakmıştık ama. Dedim.
- Ufuuk gel bak arkadaşların çağırıyor!
Diyip içeri geçti o anda Ufuk da geldi.
- Siz 9A'dan değil misiniz? Burda ne işiniz var? Nasıl hayatta kaldınız?...
- Dur az soluklan hele gel meydandaki banklara oturup konuşalım.
-Tamam.
Ufuk üstüne bir mont giyip yanımızda yürümeye başladı.
***
Meydana gelip çınar ağacının altındaki banklara oturduk. Ufuk bizim yirmi gün dışarıda nasıl kaldığımızı merak ettiği için soru sormaya hazırdı.
- Ee nerlerde kaldınız onca gün buraya nasıl geldiniz?
- Emin ol buraya gelmek bizim için zordu. Duvarların üstündeki asker ateş açmasaydı burayı bulamazdık. Hava soğudu istersen bizim kaldığımız yere gidelim.
Ufuk da olur deyip 1. Sokok'taki on bir numaralı konteynera geçip oturduk. Uzun muhabbetlere daldık...
Oyuncular
Anıl Etem Anıl Ünlü
Gizem Gizem Kılıç
Kaan Kaan Tahir Başaran
Menderes Menderes Çebişci
Ceylin Ceylin Paşazade
Özge. Özge Özdemir
Sudenur Sudenur Zıh
Oğulcan Ogulcan Konakçı
Buğra Mehmet Buğra Kıraç
Mehtap Mehtap Şahin
Arda Arda Bayhan
Nida Nida Yılmaz
Nazar Nazar Berkpınar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SALGIN-I ZOMBİ
Fantasi~DÜZENLENİYOR~ 10.03.2018: Bilim kurgu içinde #42 10.03.2018: Paranormal içinde:#11 Kötü çocuk yok! Masum kız yok! Cıvık Aşklar da yok! Sıradışı bir hayatta kalma hikayesi. 💡📖 Taklitler Aslını Yüceltir! ⚠️⛔️ Anıl Teog olmadan önce ailesiyle çok...