Çiftliğin sürgülü kapısını Kaan küçük cüssesiyle zar zor açtı. Eymen arabayı içeri park etti.
- Müjde , Eymen ile gittiğimiz şehirde dokuz av tüfeği ve on beş kutu mermi bulduk. Bizim için büyük bir zafer. Bir kutu fişeği atış talimi için kullanacağız.
Ben bunları derken içinde hep silah kullanma hevesi olan erkeklerin içinde sanki kelebekler uçuyordu. Atış talimine yarın öğlen gibi başlamayı düşünüyoruz. Kasım ayının soğuğu hepimizi etkisi altına almıştı. Odunlar mum gibi ediyor ambardakiler de bitiyordu. Hepimiz hava karardığında yuvalarına kaçan fareler gibi sobanın etrafına sıralanmaya başladık. Çünkü havalar çok soğuktu belki kar bile yağardı. Akşam yemeğinde arabada bulduğumuz makarnayı pişirdik. Yanında da mısır konservesi yedik. İkisi çok lezizdi.
Gece kolayca uyuduk , bugün kimse nöbet tutmadı. Gardımızı düşürmüştük.
Gizem
- Anıl hadi , uyan kahvaltı hazır sonra da arabayla erzak arayışına çıkacağız.- Tamam uyanıyorum.
Karnım çok acıkmıştı. Hızlı bir şekilde giyindikten sonra aşağıya indim masa dolduğu için yerde sobanın yanındaki mindere oturdum.
- Günaydın gençler! Nasılsınız kimler gelecek şehre?
Duygu
- Ben , ben gelmek istiyorum çünkü bu zamana kadar bir tane bile o yaratıklardan öldürmedim öğrenmek istiyorum. Tabi size de uyarsa?Eymen
- Bana uyar sorun yok. Anıl da isterse gelebilirsin Duygu.- Bana da uyar.
Kahvaltıdan sonra kasalı araca bindik. Eymen şoför koltuğuna ben yanına Duygu arkaya bindi.
Eymen
- Anıl ilk baş şurdaki benzin istasyonuna bakalım benzin alalım yedek olsun sonra da şehirdeki marketlere gideriz.- Tamam. Olur.
İlk baş şehrin girişindeki benzin istasyonuna girdik.
Eymen
- Anıl sence bu depolar boş mudur uğradık buraya ama?- Bence boştur ama yine de bakalım içindeki dükkana da girelim içinde işe yarar şeyler olabilir. Duygu sende arkamızda dur. Yanımızdan ayrılma.
Duygu
- Tamam , mal değilim sonuçta.İlk olarak pompaları kontrol ettik ama boştu bir damla bile benzin gelmedi.
Benzin istasyonunun marketiydi bu. Kapıdan içeri girerken kılıfından bıçağımı çıkardım. İçeri girdik içeride kasa bölümünde bize doğru gelmeye çalışan zombi vardı başka da bir hareketlilik yoktu içeride.
Rafların yarısı boştu ama aralarda insanların aceleyle unuttuğu şeyler vardı. Öncelikle su bölümüne baktık yarım litrelik şişeler kalmamış ama beş litrelik sular vardı. Eski dünyada olsaydık teki üç Türk Lirası idi. Bu biraz değişik bir duygu istediğini al çık. Raflarda ne bulursak alışveriş sepetlerine koyup arabanın kasasına koyduk.- Hadi çıkalım artık Eymen. Geç kalmadan da döneriz saat üç olmuş.
Eymen de tamam dedi ve kasalı arabaya atladık. Ama asıl sorun karşıdaki ölü sürüsü idi.
- Eymen , Eymen geri döndür arabayı şehre giremeyiz.
Eymen belki de hayatının en büyük hatasını yaptı o an. Araç yoldan çıkıp şarampole yuvarlandı.
Bir o yana bir bu yana arabanın içinde taklalar attık. Zombi sürüsü ile aramızda bayağı vardı ama arkadaşlarım iyi miydi hepsi? Kafamı yerinden zor olsada kaldırdım Eymen iyiydi o da bana bakıyordu ama Duygu.- Duygu Duuyguu! Eymen kafası kanıyor. Ölemez bir kayıp daha veremeyiz.
Eymen de kafasını kaldırıp başı oluk oluk kanayan Duyguya baktı. Elini kızın bileğine koydu.
Eymen
- Kalbi durmuş.Dedi üzgün bir şekilde. Ben de buna üzüldüm ama yapacak birşey yok telsizle söylersek merak ederler bu yüzden telsizi kullanmacağım.
- Eymen gitmek zorundayız onun için yapacak birşey yok artık. Sürü yaklaşıyor. Nereye gideceğiz?
Eymen
- Bilmiyorum Anıl neden herşey böyle neden anlamıyorum!!Bu olay ikimizi de üzdü ama daha çok da Eymen'i her şeyin kendi suçu olduğunu düşünüyor. Çiftliğe doğru yol almaya başladık.
Oyuncular
Anıl Etem Anıl Ünlü
Gizem Gizem Kılıç
Kaan Kaan Tahir Başaran
Menderes Menderes Çebişci
Ceylin Ceylin Paşazade
Özge. Özge Özdemir
Sudenur Sudenur Zıh
Oğulcan Ogulcan Konakçı
Buğra Mehmet Buğra Kıraç
Mehtap Mehtap Şahin
Arda Arda Bayhan
Nida Nida Yılmaz
Nazar Nazar Berkpınar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SALGIN-I ZOMBİ
Fantasy~DÜZENLENİYOR~ 10.03.2018: Bilim kurgu içinde #42 10.03.2018: Paranormal içinde:#11 Kötü çocuk yok! Masum kız yok! Cıvık Aşklar da yok! Sıradışı bir hayatta kalma hikayesi. 💡📖 Taklitler Aslını Yüceltir! ⚠️⛔️ Anıl Teog olmadan önce ailesiyle çok...