Menderes'in gördüğü derenin kaynağına çıkmak bizim için en doğrusuydu bence hem yüksek bir dağda hem de su kenarında bulunmak bizim için büyük avantaj olurdu.
Menderes
- Bilir misiniz bilmem ama eskiden televizyonda "İnsan Doğaya Karşı" diye bir program vardı. Adam zorlu doğa koşullarında hayatta kalıyordu.Gizem
- Sen de bu program ne işime yarayacak deyip izlemiyondur kesin.Menderes
- Evet öyle olduğunu düşünürdüm. Bir keresinde o beyaz kurtçuklardan yemişti.- İğrençç! En azından biz kurtçuk yemeye zorunlu değiliz Allah'a şükür.
Gizem
- Ee söyleyin bakalım kaç şişe suyunuz var?- Bir bakayımm... Üç tane , biri yarıya inmiş ama.
Menderes
- Benim de Anıl gibi şimdilik bir sorun yok gibi. Atıştırmalık varmı herkeste?Nike marka siyah çantamın fermuarını derin düşüncelere dalmış bir şekilde açtım. İçinde bana yetecek kadarıyla vardı.
- Bende var , size söylemiştim zaten ne kadar koyacağını , sizin de var dimi?
Gizem
- Evet benim de var bayağı idareli kullanırsak iki üç gün yeter.Menderes
- Zaten sonra da çaresine bakarız.Akan dereyi takip edip çok da yüksek olmayan bir dağa çıktık.
- Hey şuraya bakın! Bildiğin kamp yeri.
Menderes
- Acaba kimler var?Gizem
- Bu devirde iyi insan bulmak çok zor bilirsiniz hani...- Saklanın! Çok ileri gitmeyin ne olacağını bilmiyoruz.
Saklandığımız yerden kamp alanını gözetledik. Etrafta yaşayan ölü olmadığından emin oluncaya kadar.
Menderes
- Anıl kimse yok gidip bakalım.- Tamam hadi , Dikkatli olun!
Saklandığımız yerden yavaşça çıkıp eskiyen üç çadırın yanına gittik.
- Gizem sen şu çadıra bak , Mendedes sen buna ben de buna bakayım.
Sorumlu olduğum çadırın fermuarını yavaş yavaş aşağıya indirdim. Yerde tulumlarda yatan iki kişi vardı ama insan olmadıklarından emindim.
Gizem
- Anıl , Mende buraya gelin!Gizem'in sesine karşılık verip yanına gittim.
- Ne oldu Gizem?
Gizem
- Çadırın içinde biri var.- Benim baktığım çadırda da vardı ama ölü!
Gizem
- Hayır Anıl bu başka gel bak. O yaşıyor ölü değil. Şimdi anladın mı?- Peki... Ee ne yapacağız?
Menderes
- Bağlayalım tek çözüm bu uyanırsa sorun olmaz.- Bağlayalım o zaman.
Gizem
- Benim çantamda var ip. Çıkarıyorum... Alın.- Sağol .
Menderes ile ortalama 15-16 yaşında olan genci iplerle bağladık.
- Hazırr! Şimdi uyandıralım da konuşsun az.
İplerle bağlı gencin suratına pet şişemden az bir su yüzüne döktüm. Genç korku içinde uyandı.
- Siz kimsiniz , Mehtap nerde? Ha!
- Şssh! Burda üstünlük bizde soruları biz sorarız.
Sanırım bu söz hayatımda yaptığım en büyük küstahlıktı. Daha önce böyle birşey yapmayı bırak aklıma bile gelmezdi. İşte kıyamet herşeyi değiştiriyor.
Menderes
- Mehtap kim? Adın ne?Bağlı Genç
- Buğra arkadaşlarım kısaca Kıraç der. Mehtap'a gelirsek kız arkadaşım işler sarpa sardığından beri beraberiz.Gizem
- Neden bize güvenip konuşuyorsun , ben olsam konuşmazdım.Mehtap dediği kız ormana gitmişti ya biz konuşurken gelirse. Bunun önlemini nasıl alabilirim ki? Bağlı çocuğun yanından biraz uzaklaştım.
- Gizem gelsene bi.
Gizem
- Ne oldu?- Bu Mehtap dediği kız aniden silahla falan gelirse ne olacak bizim av tüfeklerimiz hepsi çiftlikte yandı.
Gizem
- Hıhh... Herşey için yeniden ve daha güçlü bir şekilde başlayacağız- Umarım.
Gizem ile istişare yaptıktan sonra Menderes'in yanına gittik.
Menderes
- Mehtap ne zaman döner?Bugra
- Bilmiyorum ben uyurken gitmiş sanırım ilerideki kasabaya gitti.- Ne yani! İleride kasaba mı var? Biz dört ayda sadece bir köy ve bir şehir gördük.
Buğra
- O kadar büyük bir yerleşim yeri değil. Yaklaşık iki üç bin kişilik ordaki çoğu dükkan da yağmalanmamış Mehtap ile hep böyle geçindik.Menderes
- Aylak durumu nasıl orda?Buğra
- Aylak mı onlara aylak mı diyorsunuz biz zombi diyoruz çünkü bir zombi ile tıpatıp aynılar. Ordaki duruma gelirsek , asker kasabayı önceden boşalttıgı için bir sorun yok.- İyimiş oranın durumu. Neden oraya taşınmayı düşünmediniz?
Biz konuşurken ormanın içinden bir kız geliyordu. Kız buraya bakmaya başladı.
- Hey , siz kimsiniz?
Buğra
- Sakin ol Mehtap sorun yok onlar iyi.- Sen şu meşhur Mehtap'sın ha!
Mehtap
- Nasıl sorun yok Buğra bağlamışlar seni....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SALGIN-I ZOMBİ
Fantasía~DÜZENLENİYOR~ 10.03.2018: Bilim kurgu içinde #42 10.03.2018: Paranormal içinde:#11 Kötü çocuk yok! Masum kız yok! Cıvık Aşklar da yok! Sıradışı bir hayatta kalma hikayesi. 💡📖 Taklitler Aslını Yüceltir! ⚠️⛔️ Anıl Teog olmadan önce ailesiyle çok...