Medya Çiftlik Evi
Dışarıda kar iyice batırmış nerdeyse bir karışı geçmişti. Bizim buralara normalde bu kadar bile yağmaz ama yağacağı tutmuştu bu yıl.
Gizem
- Dolapta çay buldum bardakları hazırlayın.Nazar
- Hazır bil.Sanırım mutfaktaki köşe dolabında buldu çayı. Bizim evde de öyle bir dolap vardı. İçinde hep abur cubur olurdu. Ama ev nasıldır bilemem. Ailem acaba dönüştü mü? Ben kendimi soru yağmuruna tutarken Gizem çayları yapmış beni çağırdı.
- Mmm enfes , koskoca üç aydan sonra ilk çayım. Süper olmuş , ellerine sağlık.
Gizem
- Afiyet olsun hepinize.Kaan
- Bu dünya 15 yaşındaki bireyler için çok tehlikeli. Allah bizimle olsun.Çayları içtikten sonra ambarda Kaan ile odun kesip sobaya attık. Artık burası yuvamız gibi olmuştu. Tam bir aile gibi.
- Kaan sen kaç zombi öldürdün? Benle dışarı geldin mi hiç? İstersen yarın senle gideriz ormana. Belki birşeyler buluruz.
Kaan
- Evet olur gideriz yarın. Bugün erkenden uyuruz. Zaten bitkilerden umut yok kar var dışarıda. Gitmek zorundayız.Akşam yemekte az kalan konserveleri yedik ve uyuduk.
---
- Günaydın millet.
Kaan
- Günaydın Anıl hadi hazırlan da gidelim. Yarım saattir uyanmanı bekliyom.- Tamam da bi dakika. Ben not bırakayım bizimkilere merak etmesinler.
Kaan
- Tamam bekliyorum. Yanımıza iki şişe su yeter mi?- Yeter.
Kaan ile ormana gidiyoruz. Merak etmeyin akşam olmadan geliriz.
Notumu bıraktıktan sonra çiftlikten ayrıldık.
Kaan
- Ordaki kulübelere baktınız mı daha önce?- Evet zaten ilk geldiğimiz yerler oralardı. Ceylin , Hanife ve Duygu'yu da şu kulübede bulmuştuk.
Konuşa konuşa ormanın derinliklerine doğru gittik. Havanın kararmasına daha zaman olduğu için bol bol baktık etrafa ama elde tutulur birşey bulamadık.
Kaan
- Anıl , şurdaki köye uğradınız mı?- Ne köy mü? Hayır hadi gel bakalım.
Köy terk edilmiş gibiydi. En iyisi köye girmek olduğu için girdik.
"Kavuncu" anladığım kadarıyla köyün adı kavuncu idi. Köyün her yeri kardan dolayı bembeyazdı. Çiftliğin oralarda bu kadar yoktu.
- Kaan evlere çabucak bakalım akşam olmadan da döneriz çiftliğe.
Kaan
- Tamam , o zaman ben bu evden başlayayım. Sende öbürküne gir daha çabuk biter.- Tamam
Kaan o eve girdi. Bende dışı mavi renkli. "Kavuncu İlkokulu" yazan binaya girdim. Bina bir okula göre pek küçüktü. Okulun koridorundan ilerleyip kantine geldim ama garip olan hiç zombi olmamasıydı. neden acaba? Kantinden çantama sığdığı kadar atıştırmalık alıp binadan çıktım. Kaan da kapının önünde beni bekliyordu. Elinde yarı otomatik tabanca ile bana hava atarmış gibi yaptı.
- Oo Kaan! Nerden buldun? Bende bir çanta dolusu atıştırmalık buldum ama hava kararıyor hadi gidelim.
Kaan
- Ne sandın beni , istersem herşeyi yaparım.- Hemen havalanma.
Kardeşçe bir orman gezisinden sonra çiftliğe vardık.
Oyuncular
Anıl Etem Anıl Ünlü
Gizem Gizem Kılıç
Kaan Kaan Tahir Başaran
Menderes Menderes Çebişci
Ceylin Ceylin Paşazade
Özge. Özge Özdemir
Sudenur Sudenur Zıh
Oğulcan Ogulcan Konakçı
Buğra Mehmet Buğra Kıraç
Mehtap Mehtap Şahin
Arda Arda Bayhan
Nida Nida Yılmaz
Nazar Nazar Berkpınar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SALGIN-I ZOMBİ
Fantasy~DÜZENLENİYOR~ 10.03.2018: Bilim kurgu içinde #42 10.03.2018: Paranormal içinde:#11 Kötü çocuk yok! Masum kız yok! Cıvık Aşklar da yok! Sıradışı bir hayatta kalma hikayesi. 💡📖 Taklitler Aslını Yüceltir! ⚠️⛔️ Anıl Teog olmadan önce ailesiyle çok...