Κεφάλαιο 11

179 19 2
                                    

Αρχίζω να τρέχω, προσπαθώντας να βγω στον κεντρικό δρόμο.

Δεν πρέπει να χαθω ξανα. Πρέπει να βιαστω!

Ένα ταξί φαίνεται να στρίβει, και αρχίζω να τρέχω πιο γρήγορα φωναζοντας.

- Ταξι! Ταξί! φωναζα και ξαναφωναζα, όμως εκείνο χάθηκε στη στροφή.

Γαμωτο!

Λεωφορείο! Πως δεν το σκέφτηκα;!

Ας μην το αναλυσουμε αυτό τώρα...

Σκασε εσύ!

Πιάνω το τηλέφωνο μου και τηλεφωνω στην Δαναη.

- Παρακαλώ; λεει εκείνη χαρούμενη.

-Γεια σου Δαναη. Η Μαρίνα ειμαι, της είπα προσπαθωντας να διατηρήσω την ψυχραιμία μου.

- Ναι Μαρίνα μου, σε κατάλαβα. Πες μου, τι θέλεις;

- Βασικά ήθελα να σε ρωτησω αν είδες ειδήσεις.

- Ειδήσεις; Οχι βέβαια! Γιατί ρωτάς;

- Μπορείς να έρθεις στην πλατεία του Αγίου Κήρυκου σε ένα τέταρτο;

- Ναι, αλλά γιατ-

- Θα σου πω από κοντά! Παρε και την Κατερινα, λεω και της κλείνω το τηλέφωνο στα μούτρα.

Μέχρι την πλατεία, ξέρω να πάω...

***

- Έλα ρε Μαρινα, με ανησυχησες! Τι εχει γίνει; με ρωτησε η Δαναη καθώς ερχόταν προς το μέρος μου.

- Η Κατερινα; την ρωτάω αγνοώντας την ερώτηση της.

- Έρχεται σε λίγο. Ωπ! Να τη!

- Τι έγινε βρε κορίτσια και έφυγα από τη δουλειά άρον άρον;! είπε η Κατερινα καθώς ερχόταν κοντά μας.

- Δεν ξερω! Η Μαρίνα μου είπε να έρθουμε γρήγορα.

- Μαρίνα τι έγινε; με ρωτησαν και οι δύο μαζί κοιτώντας με και τότε ξέσπασα σε λυγμούς.

Ήρθαν κοντά μου και με αγκάλιασαν και οι δύο.

- Κοπέλα μου, τι έγινε; με ρώτησε η Κατερινα.

- Θέλει και 'ρωτημα; Το βόδι ο αδελφός μας φταίει! Πες μου Μαρίνα μου! Έγινε κάτι; ειπε η Δαναη και άρχισα να κλαίω πιο δυνατά.

Όλοι στην πλατεία μας κοιτούσαν, όμως το λιγότερο που με ένοιαζε ήταν αυτό.

- Γιατί να φταίει εκείνος; Τι δουλειά έχει με την Μαρινα; ρωτησε η Κατερινα παράξενη.

- Μα καλά ρε βλαμμενη, δεν έχεις καταλάβει τίποτα εσύ; Στο πάρτυ δεν θυμάσαι τη μπουνια που έφαγε ο Γιωργος; Δεν θυμασαι που ο άλλος παράτησε την ηλίθια σε εμάς και την πηρε και φύγανε;

The unknownOù les histoires vivent. Découvrez maintenant