Szept. 1.
A csodálatos álmomból apám hangja riasztott fel, miszerint készülődnöm kéne a suliba. Felkeltem az ágyból, ahonnan elvonszoltam magam a szekrényemig, majd kb. 10 perc keresgélés után kiválasztottam a megfelelő ruhadarabot, ami ennyiből állt: fekete nadrág, a fekete VANS pulcsim, alatta egy fekete póló és a cipőm ( ki nem találhatjátok milyen lehetett) ami úgyszint fekete volt. Na igen...rólam tudni lehet hogy nem vagyok egy színes egyéniség.
Miután felkapkodtam magamra a ruháimat, beszaladtam a fürdőbe, ahol fogat mostam, megfésültem a hajam, majd felkentem egy kis sminket, ami csak alapozóból és szájfényből állt.
Felvettem a táskámat a vállamra és mentem le a lépcsőn, ahol már apa várt rám.-Készen állsz?
-Nem a vágóhídra megyek...oké...talán egy kicsit parázok, de majd elmúlik.
-Anyád is mindig parázott a dolgok miatt, de most nézd mi lett vele..-mondta nekem kicsit elhalkulva, és leszegte a fejét.
-Igen tudom...Annyira hiányzik.
-Tudom kincsem, nekem is.
Anya meghalt egy 3 évvel azután mikor megszülettem, borzalmas élmény volt, akkor költöztünk el ide és azóta apával élek.
Felvettem a cipőmet és beszálltunk apám kocsijába, ami egy gyönyörű matt fekete RANGE ROVER volt.♡
A suli autóval 7 percre volt. Apa leparkolt a parkolóba.-Bemenjek veled, vagy..?
-Azt hiszem betalálok egyedül is, de azért köszi.
-Jobb lesz ha sietsz, 10 perce elkezdődött az óra.
-Hogy mi??-nem késhetek el már az első napomon.
Gyorsan puszit nyomtam apának, majd rohantam is be a suliba. Amint kinyitottam a bejárati ajtót, oly szinten nem volt senki a folyosón, hogy azt is hihettem volna kihalt az iskola. Elindultam az igazgatói felé, amit csak nagy nehezen találtam meg. Bekopogtam az irodába, ahol egy kedves nő nyitott ajtót.
-Te lennél az új diákunk?
-Igen. Jöttem beiratkozni
És elnézést, hogy elkéstem egy kicsit, de nem találtam az iskolát.-muszáj volt egy kicsit hazudnom, félelmetes volt ez a nő miután kimondtam azt a szót, hogy "nem találtam".-Semmi gond.-nézett rám szúrós szemekkel és egyben mosolygott is.
Bementünk az irodába, ahol leültem egy székre és csak annyit kellett tennem, hogy kitöltsek egy adatlapot.
_______________________
Név: Jennifer Wolf
Kor: 16
Lakhely: Beacon Hills
Születési idő: 2000.08.20.
Osztály: 10.c
YOU ARE READING
Teen Wolf [FANFICTION] ♡
WerewolfEgy átlagos lány.... Minden az új sulival kezdődött... A rejtélyes fiú... A sok titkolózás... Egy véletlen baleset, megváltoztat mindent... ~Egy átlagos lány élete, aki új suliba kerül át, ahol találkozik egy rejtélyes fiúval, aki titkokkal próbálja...